۴
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

معرفی بازوی کاربردی دیکشنری، مترجم و لغت نامه آبادیس در پیام رسان بله

دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد.
معرفی بازوی کاربردی دیکشنری، مترجم و لغت نامه آبادیس در پیام رسان بله
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، و تنوع محصولات نرم افزاری، نیاز به استفاده از بهترین سایت ترجمه آنلاین یکی از اصول تجارت الکترونیک شده است، از این رو مجموعه تخصصی آبادیس که بیشتر رویکردی به ترجمه به زبان های خارجی و همینطور در تدوین و تهیه معنای لغات فارسی از منابع بسیار موثق نظیر لغت نامه دهخدا، فرهنگ لغت معین، سخن و بسیاری دیگر از منابع را دارد، جهت تسهیل ترجمه و معنا یابی بر بستر وب، بات یا بازوی کاربردی دیکشنری و مترجم برای پیام رسان بله طراحی نموده است.

ولی با توجه به اهمیت این موضوع، پیش از مبادرت به معرفی بات دیکشنری بله، به موضوع مهمی می پردازیم که برای تمام افراد جامعه اهمیت دارد و آن این است که دیکشنری و مترجم آنلاین چیست.

دیکشنری آنلاین
دیکشنری آنلاین (Online Dictionary) وب سایت و یا اپلیکیشنی است که به صورت اینترنتی خدماتی مربوط به دیکشنری ها و فرهنگنامه ها را ارائه می دهد. مانند سایت دیکشنری آبادیس. در دیکشنری آنلاین شما با وارد کردن هر واژه ای در بخش مشخص شده و زدن دکمه جستجو، به سرعت معنی و توضیحات مربوطه را می توانید مشاهده کنید.

ترجمه آنلاین یا مترجم آنلاین
به خدمات ترجمه ماشینی ای که توسط وب سایت ها به صورت آنلاین و در بستر اینترنت به کابران ارائه می شود، ترجمه آنلاین گفته می شود.

بازوی کاربردی آبادیس
ربات دیکشنری آبادیس قادر است از پس هر سوالی در مورد واژه ها برآید. خوشبختانه نحوه کار کردن با آن نیز راحت است. به طور پیش فرض ربات قادر به ترجمه کلمات انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی است.
جدای از ترجمه های دقیق و ویژگی های خوب دیگرش، اطلاعات مفیدی ارائه می دهد که شاید در کمتر رباتی دیده باشیم. پس اگر به دنبال یک دیکشنری یا فرهنگ لغت جامع می گردید، شک نکنید که آبادیس یکی از بهترین هاست و می تواند به تمام سوالات شما با دقتی مثال زدنی پاسخ دهد.

شروع کار
به صورت پیشفرض دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فعال می باشد. با نوشتن و یا کلیک بر روی علامت [ / ] لیست فرهنگنامه ها را مشاهده و انتخاب کنید. بعد از انتخاب، کلمه یا عبارت مورد نظر خود را ارسال تا معنی آن را دریافت کنید.
برای استفاده ابتدا وارد صفحه بات شوید -> بازوی دیکشنری پیام رسان بله

امکانات
• دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس
• لغت نامه دهخدا
• فرهنگ معین
• فرهنگ فارسی عمید
• نام پسرانه و دخترانه
• دانشنامه عمومی
• دانشنامه اسلامی
• فارسی به عربی
• عربی به فارسی
• انگلیسی به انگلیسی
• کلمات اختصاری



راهنمای تصویری
 























 
کد مطلب: 58457
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام