۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷

آینده صنعت بازی و 5G به چه سمتی پیش می‌رود؟

ایتنا- مطالعات، بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که بدون هیچ شکی، آینده 5G سرشار از موفقیت و درآمدهای عالی است. همچنین گوشی‌های هوشمند، آینده صنعت بازی را می‌سازند.
آینده صنعت بازی و 5G به چه سمتی پیش می‌رود؟
 
در حال حاضر صنعت بازی و گیمینگ، تحولات و دگرگونی‌های بسیاری را تجربه می‌کند ولی این تغییر و تحولات دائمی نیست؛ زیرا آنالیزهای مختلفی به وضوح نشان می‌دهد که آینده صنعت بازی را گوشی‌‎های هوشمند می‌سازند.

صنعت بازی به مرور زمان جهت اصلی خود را پیدا می‌کند. اگر روند تحولات بیست سال اخیر را در صنعت گیمینگ بررسی کنید، متوجه تحول‌آفرینی شگفت‌انگیز گوشی‌های همراه در زمینه فناوری و بازی خواهید شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، بررسی‌ها به خوبی نشان می‌دهد که صنعت 5G قرار است این تحولات را گسترده‌تر کند تا گیمرهایی که در سراسر دنیا مشغول بازی هستند بتوانند خیلی بهتر و راحت‌تر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
بازی‌های آنلاین و رایگان، یکی از اصلی‌ترین منابع درامدی صنعت بازی است. گیمرهایی که با موبایل بازی می‌کنند، علاقه فراوانی به این موضوع دارند.
 
واقعیتی که وجود دارد این است که پیشرفت‌های حوزه 5G تأثیری شگرف بر صنعت بازی می‌گذارد و سرعت را به طرز حیرت‌آوری بالا می‌برد.
سرعت بالا، تأخیر بسیار کم و ظرفیت عالی باعث می‌شود که گیمرهایی که از موبایل برای بازی استفاده می‌کنند، بتوانند عملکردی بهتر و تجربه‌ای زیباتر را برای خود به ثبت برسانند.
 

شبکه 5G حتی در روزهای نخست آزمایش نسبت به 4G عملکرد بهتری داشت، و رضایت بسیاری از متخصصان را جلب کرد.

افزایش روزافزون نیاز به 5G باعث می‌شود که درآمد قابل توجهی در زمینه‌های مختلف به سمت این بخش هدایت شود.
بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که آینده 5G از نظر مالی، بسیار درخشان است.
 
عمومی شدن 5G باعث می‌شود که فناوری‌های دیگری مانند واقعیت مجازی، بستر بهتری برای عرضه توانایی‌های خود پیدا کنند و با این کار بازی‌هایی که با تکیه بر این فناوری، طراحی شده‌اند به دست گیمرها می‌رسد.

فناوری واقعیت افزوده از جمله فناوری‌هایی است که با افزایش سرعت و کاهش تأخیر می‌تواند نظر هر گیمری را به خود جلب و جذب کند.
 
شایان ذکر است که «روم یک‌شبه ساخته نشد»، پس فناوری 5G هم به این زودی به ظهور و بروز عمومی نمی‌رسد و آثار خود را در صنعت بازی هویدا نمی‌کند.

این موضوع نیاز به صبر دارد ولی مسلماً به زودی شاهد تحولات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف فناوری خواهیم بود که وقتی به دنبال منشأ آن بگردید، به 5G می‌رسید.
 
کد مطلب: 58450
برچسب ها: 5G صنعت بازی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام