۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰

برنامه ویژه اینستاگرام برای واقعیت افزوده

ایتنا- فیس‌بوک در راستای برنامه‌های گسترش تجارت‌های خود به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از پلتفرمی به نام Spark AR آیتم‌هایی که می‌خواهید از طریق اینستاگرام بخرید را به‌صورت مجازی امتحان کنید.
برنامه ویژه اینستاگرام برای واقعیت افزوده
فیس‌بوک در راستای برنامه‌های گسترش تجارت‌های خود به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از پلتفرمی به نام Spark AR آیتم‌هایی که می‌خواهید از طریق اینستاگرام بخرید را به‌صورت مجازی امتحان کنید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اینستاگرام به‌تازگی در ایمیلی تائید کرده است که در طی برنامه‌های آزمایشی خود به کاربران اجازه می‌دهد که عینک‌های ری-بن و واربی پارکر  و لوازم‌آرایش مک و نارس را به‌صورت دیجیتال تست کنند. کاربران می‌توانند از طریق پست‌های مرتبط با این محصولات یا استوری‌ها و پیج‌های فروشگاهی به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.
 
 
شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت رنگ‌ها و مدل‌های مختلف یک محصول را نیز امتحان کنید. برای مثال شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های موجود از یک محصول که در پایین رابط کاربری اینستاگرام نمایش داده می‌شوند، آن‌ها را امتحان کنید.
 

زمانی که یک محصول را امتحان کردید می‌توانید بدون ترک اینستاگرام آن را خریداری کنید. همچنین می‌توانید از طریق دایرکت یا استوری ها دوستانتان را به امتحان کردن همان محصول دعوت کنید. برای تست این قابلیت باید حتما از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کنید.
 
زمانی که پلتفرم Spark AR ساخته شد، بسیاری از افراد تصور می‌کردند این قابلیت تنها برای فروش محصولات در فیس‌بوک به کار برود اما این کمپانی از آن زمان تاکنون کارهای متعدد و جذابی را با این قابلیت انجام داده است که یکی از آن‌ها ارائه امکان ساخت فیلترهای واقعیت افزوده به کاربران بوده است.
 
کد مطلب: 58423
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام