۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷

آغاز آزمایشی استوری‌های گروهی در اینستاگرام

ایتنا- گزارش‌های به‌ دست‌ آمده از تحلیلگران حاکی از آن هستند که اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی به نام «استوری های گروهی» را آزمایش کند.
آغاز آزمایشی استوری‌های گروهی در اینستاگرام

گزارش‌های به‌دست‌آمده از تحلیلگران حاکی از آن هستند که اینستاگرام قصد دارد قابلیت جدیدی به نام «استوری های گروهی» را آزمایش کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، به نظر می‌رسد که فیس‌بوک قصد دارد تا قابلیت‌های استوری های گروهی را به نرم‌افزار اینستاگرام که زیرمجموعه این کمپانی بزرگ است، وارد کند. در همین راستا جین مانچون وون به‌عنوان یکی از تحلیلگران نرم‌افزارها اخیرا کد آزمایشی جدیدی را در رابطه باقابلیت‌های استوری گروهی در اینستاگرام پیدا کرده است.
 
به نظر می‌رسد که نحوه کار با این قابلیت بسیار مشخص و واضح است و برای استفاده از آن تنها باید گزینه «اشتراک‌گذاری در استوری گروهی» را انتخاب کنید.
این قابلیت در زمان‌هایی استفاده می‌شود که قصد دارید استوری های خود را برای گروه کوچک‌تری که البته از دوستان نزدیک شما در این نرم‌افزار بزرگ‌تر هستند، به نمایش دربیاورید.

 
 استوری گروهی اینستاگرام
 
البته هنوز ضمانتی وجود ندارد که قابلیت استوری گروهی برای اینستاگرام عرضه شود، زیرا این قابلیت هنوز در مرحله آزمون‌ و خطا قرار دارد.
همچنین اگر به سرنوشت قابلیت مشابه با استوری های گروهی در فیس‌بوک نگاه کنیم، می‌توانیم متوجه شویم که عرضه این قابلیت برای اینستاگرام حتمی نیست، اما در هر صورت فیس‌بوک به هر ویژگی جدید به‌عنوان راهی برای بقای اینستاگرام در این بازار رقابتی نگاه می‌کند.
 
با این‌ حال باید در نظر داشت که قابلیت استوری ها در اینستاگرام نسبت به فیس‌بوک با استقبال بیشتری مواجه شد، و به همین ترتیب ورود این قابلیت به این نرم‌افزار تصویر محور منطقی‌تر است.

در هر صورت باید منتظر بود و دید که سرنوشت این کدهای آزمایشی چه خواهد شد.
 
کد مطلب: 58422
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام