۱۰
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۹

اختلال گسترده در سایت‌های دانلود فیلم و سریال در ایران

ایتنا - سایت‌های دانلود فیلم و سریال که میان کاربران ایرانی بسیار محبوب بودند، حالا با مشکل اختلال در سرورها روبرو شده‌اند.
اختلال گسترده در سایت‌های دانلود فیلم و سریال در ایران

کاربران ایرانی به تازگی قادر به دانلود از سایت‌های فیلم و سریال نیستند، این در حالیست که تابحال این سایت‌ها به شکل مجاز و علنی و بدون مشکل، به ارائه فیلم و سریال می‌پرداختند، و حتی تبلیغات مجاز از شرکت‌ها و مراکز رسمی را هم منتشر می‌نمودند.

به گزارش ایتنا با اینکه هنوز خبر رسمی پیرامون اقدام خاصی مانند فیلتر شدن این سایت‌ها منتشر نشده،‌ اما اختلال عمومی در دسترسی به سرور تعدادی زیادی از این سایت‌ها ظاهرا نشان از اقدامی واحد برای آنها دارد.

به گزارش ایتنا سایت‌های پربیننده‌ای مانند diba، film2movie، salamdl، broozfilm،
 fardadownload،  iranfilm،  warez-ir،  yekmovie،  bia2movies، و... دچار این مشکل شده‌اند و دسترسی به آنها مختل گردیده است.

به گزارش ایتنا و بر اساس برخی شنیده‌ها، شکایت سایت‌ها و اپ‌های داخلی مانند نماوا، فیلیمو، آیو، لنز و... سایت‌های مشابه علیه سایت‌های فیلم و سریال باعث ایجاد اختلال(و شاید فیلترینگ) این گونه سایت‌های دانلود شده است.

این مشابه همان اتفاقی است که چند سال پیش برای سایت پرطرفدار چون تاینی موویز افتاد.

اختلال در سرورها بدین معناست که دسترسی به سایت غیرممکن شده و حتی فیلترشکن هم مشکل را رفع نمی‌کند، و بنابراین تنها راه موجود، تماشای فیلم یا سریال محبوبتان در دیگر سایت‌ها و نیز اپ‌های تحت نظارت خواهد بود.

   در همین زمینه:
   - وزیر ارتباطات: بسته شدن سایت‌های دانلود فیلم به من مربوط نیست.


 
کد مطلب: 58377
نام شما
آدرس ايميل شما


عباسی
feedback
United States
دفعه قبل هم همین سایتهای انحصارطلب و سودجو باعث بستن تاینی موویز شدن
امیر
feedback
Iran, Islamic Republic of
آخه چرا تنها دلخوشی جوون ها رو ازشون میگیرید اگه سایت های داخلی توان رقابت با سایت های خصوصی رو ندارن دلیل نمیشه بیان و همه اون سایت ها رو به صورت نا عادلانه از دسترس خارج کنند من خودم اکثر فیلم ها رو با حجم full hd که اکثرا بالای 5 گیگ حجم داشتند دانلود و تماشا میکردم اون چند سایت شاکی توانایی آپلود و محیا کردن چنین امکاناتی رو عمرا دارند؟! از طرفی با این کارتون ضربه به شرکت های فروش adsl میزنید که این خودش یه جورایی درآمد زایی این شرکت ها رو به راحتی به نصف میرسونه و عده ای رو از کار بیکار میکنید آخه چرا قبل از انجام هر کاری به عواقب اون نگاه نمیکنید و اینکه شما میگید مردم از فیلتر شکن استفاده نکنید وقتی من نتونم فیلم مورد علاقه ام رو با اون کیفیت مورد نظر دانلود کنم قطعا رو میارم به سایت های فیلتر شده و تورنت و غیره و صد سال سیاه خودم رو معطل سایت های در پیتی نمیکنم که اومدن از حسادتشون شکایت کردن و سایت های محبوب نسل جوونمون رو مختل کردن
feedback
Iran, Islamic Republic of
برو فکر نون باش
بردلی کوپر
feedback
Iran, Islamic Republic of
آبو یادت رفت بگی!!!
آرتین
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدا نکنه مسئولین متوجهه بشن جوون ها یه تفریح سالم دارند سریع میان تخریبش میکنن باید حتمی جوون ها معتاد گوشه خیابون پیدا بشن که شما ها کاری به کارمون نداشته باشید تو این گرونی ها و تحریم ها تنها دلخوشی ما دانلود و تماشای فیلم هست و چند تا سایت محبوب که ما رو تامین میکردن شما مختل کردین دقیقا هدفتون از این کارها چیه جز گرفتن دلخوشی جوون ها براتون واقعا متاسفم همین کارها رو میکنید که کسی دلش نمیخواد تو کشور خودش زندگی کنه . نه گوشی موبایل میتونیم بخریم نه شغل درستی وجود داره نه بازی های کامپیوتری میتونیم انجام بدیم از بس گرونه و نه جایگاهی در اختیار مردم گذاشتید که بتونیم تفریح سالم داشته باشیم و یه فیلم نگاه کردن برامون مونده که اون هم دارید تخریب میکیند سایت نماوا، فیلیمو، آیو، لنز و غیره که رفتن شکایت کردن با این کارشون کاری کردن که تا زنده هستم عمرا وارد این سایت ها نمیشم
مبارر
feedback
Iran, Islamic Republic of
... فیلتر کننده و تصمیم گیرنده ش
GOoogle
feedback
Netherlands
سانسور و دوبله داستان فیلم را تغییر میده هیچ فایده ندارد
فرهاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
من که هیچ وقت سراغ سایت های ایرانی نیومدم ... یدونه چیز پی ان + یه سایت تورنت معتبر (با سرچ تو گوگل best torrent sites) + برنامه یوتورنت === هر فیلمی که دوست داری با هر سایز و کیفیت و حجمی که دوست داری ... دانلود کن ببین حالشو ببر ...
چندین ساله دارم اینکارو میکنم و کاملا هم راضیم ...
گاها قدیما تورنت رو مختل میکیردن ولی چند وقته که مشکلی ندیدم...
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما هم از اینترنتی آزاد حمایت می کنیم
مهدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
ما مردم حساب های زیادی در گوگل داشتیم ما شاکی هستم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام