کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیترویت آمریکا اتفاق افتاد

پخش تصاویر مستهجن از بیلبوردی که هک شد!

10 مهر 1398 ساعت 11:53

ایتنا - رانندگانی که روز گذشته در اتوبان M-59 دیترویت در منطقه آئوبورن هیلز مشغول رانندگی بودند، از مشاهده یک فیلم مستهجن بر روی بیلبورد نصب شده در کنار بزرگراه مذکور حیرت زده شدند.



حمله هکری به یک بیلبورد بزرگراهی در دیترویت آمریکا باعث شد تا از این طریق برای ساعت‌های طولانی تصاویر مستهجن و غیراخلاقی به نمایش درآید.

رانندگانی که روز گذشته در اتوبان M-59 دیترویت در منطقه آئوبورن هیلز مشغول رانندگی بودند، از مشاهده یک فیلم مستهجن بر روی بیلبورد نصب شده در کنار بزرگراه مذکور حیرت زده شدند.

به گزارش ایتنا از فارس، این حادثه در حوالی نیمه شب رخ داد و هکرها با کنترل سیستم مدیریت این بیلبورد به مدت بیست دقیقه فیلمی غیراخلاقی را از این طریق به نمایش گذاشتند.

در نهایت پلیس در تماس با شرکت مالک این بیلبورد Triple Communications توانست جلوی پخش فیلم را بگیرد.

بررسی‌های پلیس محلی نشان می دهد ۲ مرد با ورود غیرقانونی به اتاق کنترل این بیلبورد رایانه مورد استفاده برای مدیریت آن را هک کردند. این افراد هنوز شناسایی نشده اند، پلیس می‌گوید این حادثه می توانست باعث تصادف گسترده در این بزرگراه شود، زیرا بسیاری از رانندگان با کاهش سرعت رانندگی با شگفتی در حال مشاهده بیلبورد مذکور بوده‌اند. اما چنین چیزی رخ نداده است.

در صورت شناسایی این افراد، آنها به علت ترویج هرزه نگاری به 90 روز حبس و پرداخت 500 دلار جریمه محکوم خواهند شد. همچنین این افراد به علت ورود غیرمجاز به یک ساختمان نیز محاکمه خواهند شد.


کد مطلب: 58373

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58373/پخش-تصاویر-مستهجن-بیلبوردی-هک

ايتنا
  https://www.itna.ir