کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستگیری مسافری که قصد قاچاق ۵۸ دستگاه گوشی داشت

10 مهر 1398 ساعت 11:38

ایتنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف ۵۸ دستگاه گوشی آیفون قاچاق از یک مسافر در فرودگاه شیراز خبر داد.




علی مبشری مامورن انتظامی، در این خصوص اظهار کرد: مامورن انتظامی، فردی را که قصد وارد کردن غیرقانونی ۵۸ دستگاه گوشی همراه آیفون به کشور داشت در ترمینال خارجی فرودگاه شیراز بازداشت کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این رابطه گفت: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان که مسئول رسیدگی به پرونده بود با احضار این فردو بازجویی از او اقدام به تحقیق و بررسی پیرامون موضوع کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این رابطه اضافه کرد: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان که مسئول رسیدگی به پرونده بود با احضار این فرد و بازجویی از او اقدام به تحقیق و بررسی پیرامون موضوع کرد.

مبشری با بیان اینکه وارد کردن هر کالایی به کشور بدون پرداخت عوارض گمرکی آن در حکم قاچاق است، تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده و مشخص بودن تخلف این فرد، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط آیفون‌های کشف شده و جریمه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بیان کرد: تخلفات متخلفان از چشمان ماموران سازمان تعزیرات حکومتی پنهان نمی‌ماند و هیچ گونه چشم پوشی در این خصوص صورت نمی‌گیرد.


کد مطلب: 58371

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58371/دستگیری-مسافری-قصد-قاچاق-۵۸-دستگاه-گوشی

ايتنا
  https://www.itna.ir