۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰

همکاری گوگل و لیوایز برای ساخت کاپشن هوشمند

ایتنا- گوگل به‌تازگی در همکاری با لیوایز نسخه‌ای جدید از ژاکت هوشمند خود به نام ژاکارد را با قیمتی ارزان‌تر برای مشتریان چند کشور عرضه کرده است.
همکاری گوگل و لیوایز برای ساخت کاپشن هوشمند
گوگل به‌تازگی در همکاری با لیوایز نسخه‌ای جدید از ژاکت هوشمند خود به نام ژاکارد را با قیمتی ارزان‌تر برای مشتریان چند کشور عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، گوگل چهار سال قبل از فناوری جدیدی به نام ژاکارد رونمایی کرد که درواقع پلتفرمی متشکل از رشته‌های حساس به لمس بود که می‌توانست در پارچه‌ها جاگذاری شده و آن‌ها را به لباس‌های هوشمند تبدلی کند. اولین ژاکت هوشمند مبتنی بر ژاکارد برای اولین بار در سال 2017 ساخته شد اما استفاده از آن بسیار محدود بود. بااین‌حال گوگل در طی این سال‌ها این فناوری را بهبود بخشیده است و نسخه به‌روزرسانی شده و ارزان‌تر ژاکت هوشمند ژاکارد را به نمایش گذاشته است.
 
گوگل و لیوایز در همکاری با یکدیگر سعی دارند که با طراحی متنوع و البته قیمت مقرون به سرفه این ژاکت هوشمند را در کشورهای بیشتری به فروش برسانند. هم‌اکنون علاقه‌مندان واقع در کشورهای استرالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، ایتالیا و انگلیس و آمریکا می‌توانند این ژاکت را با قیمت 198 دلار خریداری کنند.
 
البته گوگل برای اینکه تعداد مخاطبان این ژاکت را افزایش بدهد می‌بایست آن را جذاب‌تر کند و بنابراین همچنان به افزودن ویژگی‌ها ادامه می‌دهد. با این به‌روزرسانی ، اکنون ژاکارد با سه ویژگی جدید عرضه شده است. این ژاکت هم‌اکنون می‌تواند از راه دور شاتر دوربین شما را تحریک کرده، به شما گزارش روزانه ارائه کند و نیز می‌توانید با ایجاد یک میانبر از او بخواهید که کار خاصی را با استفاده از دستیار گوگل انجام بدهد.
 
 
 
نرم‌افزار به‌روز شده ژاکارد هم‌اکنون با کوله‌پشتی YSL و ژاکت‌های قدیمی‌تر Commuter نیز هم گام شده است اما کوله‌پشتی‌ها و لباس‌های امسال این کمپانی از برچسب بهینه‌شده ژاکارد پشتیبانی می‌کند. این برچسب درواقع ماژولی است که با قرار دادن آن در آستین ژاکت یا کوله‌پشتی‌تان می‌توانید آن‌ها را به تلفن همراهتان متصل کنید.
 
این ماژول هم‌اکنون بسیار کوچک‌تر از قبل شده و اندازه آن با انگشت شست برابری می‌کند و همچنین چسباندن آن به ژاکت نیز آسان‌تر شده است. برای نصب ماژول‌های قبلی شما باید ابتدا برچسب را مانند یک دکمه می‌کشیدید سپس دم آن را داخل شکاف دکمه می‌بردید اما این بار شما فقط برچسب را به داخل خانه آن می‌چسبانید.

هنگامی‌که این برچسب را به تلفن خود وصل کردید می‌توانید برای فعال‌سازی اقداماتی که از پیش تعیین کردید به دکمه‌سردست موجود در آستین چپتان ضربه زده یا دست خود را دوی آن بکشید. همچنین حرکات دیگری مانند کشیدن دست به‌صورت بالا و پایین بر روی آستین موجب فعال‌سازی قابلیت‌های دیگری می‌شود که از پیش برای این ژاکت تعریف کرده‌اید.
 
وسعت کامل کارهایی که ژاکارد می‌تواند انجام دهد هنوز هم بسیار کم است. بااین‌وجود این سیستم علاوه بر سه ویژگی جدید می‌تواند مکان‌هایی که درانجا بوده‌اید را ثبت کند ، تعداد حرکات فیزیکی تعریف‌شده‌ای که انجام داده‌اید را بشمارد، تلفن همراهتان را پیدا کند، زمان یا نام موسیقی‌ای که پخش می‌شود را به شما بگوید، راهنمای مسیریابی را برایتان بخواند و خلاصه‌ای از فعالیت‌های روزانه‌تان را در اختیارتان قرار بدهد.
 
کد مطلب: 58367
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام