۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳

عرضه حالت تاریک برای شبکه اجتماعی پینترست بر روی تلفن‌های همراه

ایتنا- پینترست آخرین برنامه‌ای است که به حالت تاریک مجهز می‌شود و این کمپانی قصد دارد تا این قابلیت را در به‌روزرسانی روز دوشنبه به این نرم‌افزار بیفزاید.
عرضه حالت تاریک برای شبکه اجتماعی پینترست بر روی تلفن‌های همراه
پینترست آخرین برنامه‌ای است که به حالت تاریک مجهز می‌شود و این کمپانی قصد دارد تا این قابلیت را در به‌روزرسانی جدید خود به این نرم‌افزار بیفزاید.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، بسیاری از نرم‌افزارها این روزها ویژگی حالت تاریک را برای کاربران خود عرضه می‌کنند و به نظر می‌رسد که پینترست نیز از این قاعده مستثنا نیست.
این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای نسخه‌های اندروید و iOS این نرم‌افزار در دسترس است و رابط کاربری آن را به حالت تاریک درمی‌آورد.
 
حالت تاریک با قرار دادن متن سفیدرنگ روی پس‌زمینه‌ای با رنگ تیره موجب می‌شود که میزان استفاده دستگاه از باتری کاهش پیداکرده و چشم‌های کاربر خسته نشوند.
ویژگی حالت تاریک این روزها به یک مد در دنیای نرم‌افزارها تبدیل ‌شده است و بسیاری از نرم‌افزارهای موبایل و دسکتاپ به همراه برخی وب‌سایت‌های مشهور از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.
 
 
پینترست در این رابطه در بیانیه‌ای اعلام کرده که: «ما شنیده‌ایم که پس‌زمینه سفید در هنگام نمایش دستورهای غذایی، سفرهای رؤیایی و آخرین مدهای روز ممکن است بیش‌ از حد روشن باشد.»
 
برای فعال کردن حالت تاریک در نرم‌افزار اندروید پینترست می‌توانید از طریق تنظیمات تلفن همراه یا تنظیمات نرم‌افزار پینترست اقدام کنید.
همچنین اگر از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید، می‌توانید به بخش تنظیمات دستگاهتان بروید، وارد بخش « Display and Brightness» شده و حالت تاریک را فعال کنید.
 
کد مطلب: 58365
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام