۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷

بهینه ‌سازی چشمگیر اپل روی سیستم نقشه اپل

ایتنا- اپل برنامه نقشه‌ها(Maps) خود را با به‌روزرسانی ویژه‌ای ابتدا برای کالیفرنیا و تگزاس عرضه کرد و هم‌اکنون قصد دارد تا این به‌روزرسانی را به ایالات دیگر آمریکا نیز ارائه کند.
بهینه ‌سازی چشمگیر اپل روی سیستم نقشه اپل
اپل برنامه نقشه‌های(Maps) خود را با به‌روزرسانی ویژه‌ای ابتدا برای کالیفرنیا و تگزاس عرضه کرد و هم‌اکنون قصد دارد تا این به‌روزرسانی را به ایالات دیگر آمریکا نیز ارائه کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کاربران واقع در نیویورک، کانکتیکات، نیوجرسی، پنسیلوانیا، ماساچوست، رود آیلند، مری لند، دلاواره، ورمونت، نیو همپشایر، ماین، واشنگتن و بخش‌هایی از ویرجینیا می‌توانند به نقشه‌های با جزئیات بیشتر دسترسی داشته باشند.
البته گزارش‌ها حاکی از آن هستند که برخی از کاربران این ایالت‌ها قبل از عرضه iOS 13 نیز نقشه‌های جامع‌تری در این نرم‌افزار مشاهده می‌کردند.
 
نقشه‌های جدید، پوشش گسترده‌تری از شبکه‌های جاده‌ای، داده‌های تعدیل‌شده عابران پیاده،  جزئیات پوشش اراضی و آدرس‌های دقیق‌تر را به همراه دارد.
اگر در آن مناطق محلی فوق قرار دارید می‌توانید تصویر واقع‌گرایانه‌تری از ساختمان‌ها، پارک‌ها، سواحل و تفرجگاه‌های ساحلی مشاهده کنید.
علاوه بر این، نقشه‌های داخلی برخی از مراکز خرید امریکا و فرودگاه‌های معروف جهان نیز در دسترس است.
 
 نقشه های اپل
 
همچنین قابلیت Look Around این نقشه به شما اجازه می‌دهد که به جنبه‌های مختلفی از یک موقعیت مکانی نگاه کنید.
همچنین شما می‌توانید با استفاده از ویژگی Collections فهرست مکان‌های موردنظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و گزینه علاقه‌مندی‌ها نیز قابلیت مسیریابی به مکان‌هایی که اغلب به آنجا می‌روید را ممکن می‌سازد.
 
اپل همچنین اطلاعات حمل‌ و نقل همزمان و به‌روزرسانی‌های پرواز را نیز بهبود بخشیده است.
همچنین شما می‌توانید زمان تخمین زده شده توسط این برنامه برای رسیدن به مقصدتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
 
اگرچه اپل در ماه ژوئن از این به‌روزرسانی پرده برداشت و آن را به همراه iOS 13  برای تعداد محدودی از کاربران عرضه کرد، اما ممکن است رسیدن این به‌روزرسانی به دستگاه شما اندکی زمان‌بر باشد.

اپل قصد دارد این به‌روزرسانی را تا پایان سال 2019 برای امریکا و تا 2020 برای جهان عرضه کند.
 
کد مطلب: 58364
برچسب ها: اپل نقشه
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام