۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶

افشای تصاویر سرفیس بوک 7 مایکروسافت پیش از عرضه

ایتنا- نسل جدید لپ‌تاپ‌های سرفیس در روز چهارشنبه عرضه خواهد شد اما بااین‌حال افشاگری‌ها در رابطه با این دستگاه‌ها همچنان ادامه دارد.
افشای تصاویر سرفیس بوک 7 مایکروسافت پیش از عرضه
نسل جدید لپ‌تاپ‌های سرفیس به زودی عرضه خواهد شد، اما با این‌ حال افشاگری‌ها در رابطه با این دستگاه‌ها همچنان ادامه دارد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اولین دستگاه این نسل سرفیس پرو 7 نام دارد که به آیپد پرو شباهت زیادی داشته و با صفحه نمایش بدون مرز به بازار عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نیاز به وجود کناره‌های بالایی و پایینی این دستگاه موجب شده است تا مایکروسافت همچنان بتواند به صفحه نمایش بدون مرز واقعی برسد.
 
همچنین این نسخه از سری لپ‌تاپ‌های جدید سرفیس از پردازنده ARM بهره‌مند است و درگاه‌های یواس‌بی نوع A و مینی دیس پلی به نفع یواس‌بی نوع C حذف‌شده‌اند.
همچنین مایکروسافت به تجهیز این دستگاه به اتصال متداول 4G بسنده کرده است.
البته نسخه دیگری از این سری لپ‌تاپ‌های سرفیس نیز با پردازنده سنتی‌تر اینتل به بازار عرضه شده است که درگاه مینی دیس پلی به نفع یواس‌بی نوع C در آن حذف شده اما درگاه یواس‌بی نوع A همچنان پایدار است.
 
 
سپس سری دستگاه‌های سرفیس 3 نیز با پردازنده AMD معرفی خواهند شد که از یواس‌بی نوع C بهره‌مند هستند و همچنین پوشش Alcantara اطراف کیبورد حداقل در یکی از مدل‌های این سری دستگاه‌ها حذف شده است.
علاوه بر این، سرفیس حدید بارنگ‌های زیبا و چشم‌نواز زرد شنی، آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد.
 
البته لازم به ذکر است که تمامی این اطلاعات هنوز شایعتی هستند که در رابطه با این دستگاه‌ها به گوش می‌رسند و باید برای درک صحت آنها تا تاریخ رونمایی از این سری سرفیس‌ها صبر کنیم.
 
کد مطلب: 58363
برچسب ها: مایکروسافت
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام