کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رویداد «بحران در زمین‌های بی‌شمار»

2 آبان 1398 ساعت 19:44

ایتنا - آقای برندان روث (Brandon Routh) با ظاهر «سوپرمن کینگدم کام»، این بار در رویداد «بحران در زمین‌های بی‌شمار»


به گزارش ایتنا و به نقل از Space، نخستین تصاویر تصویر سریال Crisis on Infinite Earths  (بحران در زمین‌های بی‌شمار) منتشر شده است. مورد جالب‌توجه آنکه آقای برندان روث (بازیگر سریال Legends Of Tomorrow) با لباس سوپرمن دیده می‌شود. البته در طی چند سال اخیر، این نخستین کراس‌اُور میان سریال‌های شبکه CW نیست و از سوی دیگر نیز گفته می‌شود که بحران در زمین‌های بی‌شمار، فراتر از ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭهای قبلی است.
 
قرار است در این مجموعه جدید، آقای برندان روث نقش سوپرمن را در شبکه CW بازی کند و گویا لباس وی نیز همان لباس «کینگدم کام سوپرمن» خواهد بود.
 
اگرچه شبکه CW هنوز تأیید نکرده است که آیا نقش سوپرمن آقای روث، براساس کتاب کمدی «کینگدم کام» خواهد بود یا نه، اما لباس وی دقیقاً مشابه طرح لباس الکس راس (Alex Ross) در کینگدم کام است. رنگ و بافت این لباس، و همچنین اندازهٔ آن، یادآور لباس «بازگشت سوپرمن» در سال ۲۰۰۶ است که در آن نیز به ایفای نقش پرداخته بود.
 
در این برنامه ۵ ساعته، شاهد درخشش آقای برندان روث خواهیم بود. وی پیش‌تر نیز در فیلم «بازگشت سوپرمن»، چنین لباسی را بر تن کرده بود، و حالا در این مجموعه جدید، هم در نقش سوپرمن (نسخه کینگدم کام) ظاهر خواهد شد و هم در نقش معمول خود در سریال ارو وِرس (Arrowverse) یعنی شخصیت «ری پالمر» معروف به «اتم».

 


گفتنی است آقای روث در سال ۲۰۱۴ به مجموعه ارو ورس پیوست. وی در ابتدا نقش یکی از شخصیت‌های سریال Arrow را برعهده گرفت و بعد از آن، در سال ۲۰۱۶ نیز به مجموعه Legends of Tomorrow ملحق شد.
 
شایان ذکر است که «بحران زمین‌های بی‌شمار»، یک کراس‌اُور میان سریال‌های DC’s Legends of Tomorrow، Supergirl، The Flash، Arrow، و Batwoman در قالب در یک رویداد پنج‌قسمتی است که سه قسمت از آن در ماه دسامبر و مابقی آن نیز در ماه ژانویه پخش خواهد شد.


کد مطلب: 58361

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58361/رویداد-بحران-زمین-های-بی-شمار

ايتنا
  https://www.itna.ir