۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۶

شیائومی به دنبال عرضه نخستین تلفن همراه جهان با خروجی تصویر 8K

ایتنا - شیائومی به‌تازگی در رخدادی در چین از دو تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار جدید به نام‌های می 9 پرو 5G و می میکس آلفا رونمایی کرد.
شیائومی به دنبال عرضه نخستین تلفن همراه جهان با خروجی تصویر 8K
رابط کاربری جدید شیائومی با عنوان MIUI 11 نشان داد که پرچم‌دار جدید این کمپانی از برداری 8K در 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا وبه نقل از  mysmartprice، همان‌طور که می‌دانید شیائومی به‌تازگی در رخدادی در چین از دو تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار جدید به نام‌های می 9 پرو 5G و می میکس آلفا رونمایی کرد. این برند در همین رخداد جدیدترین رابط کاربری شخصی‌سازی‌شده سیستم‌عامل اندروید خود به نام MIUI 11 را نیز معرفی کرد.
 
این نرم‌افزار جدید در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و شیائومی آن را برای برخی از تلفن‌های همراه برند خود عرضه کرده است. هم‌اکنون کارمندان XDA Developers این رابط کاربری را تحلیل کرده و نکات جالبی در آن پیدا کردند. بر اساس ادعاهای این تحلیل گران، API دوربین MIUI 11 حاوی رشته‌هایی برای ضبط ویدیو 8K در 30 فریم بر ثانیه است. علاوه بر این، آن‌ها تصویری را از این سیستم استخراج کرده‌اند که در کنار لوگوی Mi عبارت 8K 30FPS نوشته شده است که وجود این قابلیت را تائید می‌کند.
 
 
 
در حال حاضر هیچ‌یک از تلفن‌های همراه هوشمند در جهان از فیلم‌برداری 8K در 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی نمی‌کند. همچنین هیچ‌کدام از تراشه‌های تلفن‌های همراه هوشمند نیز نمی‌توانند پاسخگوی این قابلیت باشند. این امر به معنای آن است که این قابلیت در تلفن همراه هوشمند جدید شیائومی با پردازنده‌ای کاملا جدید و ماژول دوربین بسیار متفاوت عرضه خواهد شد.
 
شیائومی در حال حاضر از تلویزیون می تی وی پرو خود با پلی بک ویدیو 8K رونمایی کرده است پس این احتمال وجود دارد که شیائومی تلفن همراه جدید خود را به‌صورتی طراحی کند که به‌نوعی همراه این تلویزیون باشد. علاوه بر این اگر این دستگاه بتواند ویدیو را به‌صورت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند پس می‌تواند ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. متأسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با این پرچم‌دار جدید شیائومی در دست نیست اما انتظار می‌رود که افشاگری‌های مرتبط با این دستگاه به‌زودی راه خود را به خبرگزاری‌ها باز کنند.
 
کد مطلب: 58359
برچسب ها: شیائومی
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام