۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵

هواوی از پردازنده کایرین A1 برای فناوری‌های پوشیدنی رونمایی کرد

ایتنا- کمپانی هواوی برای رقابت با شرکت‌های آمریکایی تراشه کایرین A1 را برای عرضه در فناوری‌های پوشیدنی به بازار عرضه کرد.
هواوی از پردازنده کایرین A1 برای فناوری‌های پوشیدنی رونمایی کرد
کمپانی هواوی به تازگی و برای رقابت با شرکت‌های آمریکایی تراشه کایرین A1 را برای عرضه در فناوری‌های پوشیدنی به بازار عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی slashgear، هواوی تصمیم دارد که به‌زودی اتکای خود را به کمپانی‌های آمریکایی کاهش بدهد و این اقدام را با تولید قطعات سخت‌افزار آغاز کرده است.
این کمپانی برای رقابت با پردازنده‌های کوالکام، سامسونگ و اپل، به ساخت تراشه‌های کایرین روی آورده است و هم‌اکنون با عرضه کایرین A1 قصد دارد تا زمینه پردازنده‌های فناوری پوشیدنی نیز مستقل شود.
 
 هواوی این تراشه را به‌عنوان اولین پردازنده‌ای معرفی کرده است که از ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام متداول به همراه هدفون‌های بلوتوثی پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است هواوی از سال گذشته، استفاده از تراشه‌های خود را برای ساعت هوشمند هواوی واچ GT آغاز کرده است و عمر باتری این ساعت هوشمند که به دلیل معماری این پردازنده بوده است، نشان از موفقیت این کمپانی در بازار پردازنده‌های پوشیدنی دارد.
 
 
 امسال هواوی این تراشه را کایرین A1 نامید و آن را به‌عنوان مغز متفکر دستگاه‌هایی مانند واچ GT 2 و هدفون‌های فری بادز 3 معرفی کرد.
شایان ذکر است که تراشه‌های پوشیدنی در حال حاضر بسیار کوچک هستند، اما کایرین A1 با طراحی بسیار ریز می‌تواند در هدفون‌ها هم به‌راحتی جا بگیرد.
 
هواوی اعلام کرده است که این تراشه علاوه بر سایز بسیار کوچک خود، قابلیت‌های فراوانی نسبت به نمونه‌های مشابه عرضه شده توسط رقبا دارد.
این اولین تراشه است که از بلوتوث 5.1 و LE 5.1 پشتیبانی می‌کند و به‌ این‌ ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که نیازهای دستگاه‌های صوتی بی‌سیم که از ساعت‌های هوشمند مجزا است نیز با این پردازنده پاسخ داده می‌شود.
 
هواوی اعلام کرده است که این تراشه می‌تواند در فناوری‌های انتقال همزمان کانال دوگانه که نوید از تعادل بین تأخیر و مصرف برق را می‌دهد، به کار گرفته شود.
از طرف دیگر کدک‌های بلوتوث الترا اچ دی در بهترین حالت حداکثر پهنای باند 6.5 مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهند.

 
کد مطلب: 58344
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام