۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۳

هواوی نخستین هسته شبکه 5G جهان را معرفی کرد

ایتنا- فناوری کانتینر شده شبکه‌های هسته‌ای 5G هواوی که در اولین رخداد 5G Core Summit در مادرید راه‌اندازی شد فناوری کانتینر را باهدف استقرار سریع‌تر این شبکه به‌تمامی توابع شبکه اعمال می‌کند.
هواوی نخستین هسته شبکه 5G جهان را معرفی کرد
فناوری کانتینر شده شبکه‌های هسته‌ای 5G هواوی که در اولین رخداد 5G Core Summit در مادرید راه‌اندازی شد، فناوری کانتینر را باهدف استقرار سریع‌تر این شبکه به‌تمامی توابع شبکه اعمال می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی mobileeurope، هواوی در طی بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد که: «برای تأمین نیازهای متفاوت برنامه‌های کاربردی صنعت در عصر 5G، شبکه‌ها باید از بازگویی سریع نرم‌افزار و به‌روزرسانی پشتیبانی کنند تا به‌این‌ترتیب نوآوری خدمات را تسریع کرده، هزینه‌های آزمون‌وخطا را کاهش داده و به چابکی کسب‌وکار دست یابند.»
 5G هواوی
 
شرکت هواوی سپس توابع شبکه را برای افزایش چابکی به میکرو سرویس‌ها تقسیم کرد و در این رابطه اظهار داشت که فناوری کانتینر برای معماری میکرو سرویس بهترین انتخاب است زیرا استفاده از منابع را به حداکثر می‌رساند و گسل‌های شبکه به‌سرعت پیدا شده و خوددرمانی رخ می‌دهد.
 
این کمپانی سپس اعلام کرد که در شبکه‌های هسته‌ای مبتنی بر توابع شبکه مجازی شده از ابر بومی استفاده کرده است تا بتواند با طراحی بی‌سابقه به استقرار مرکز داده‌های متقابل پرداخته و آزمون A/B را امکان‌پذیر کند.
 
کد مطلب: 58343
برچسب ها: هواوی شبکه 5G
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Bulgaria
قشنگ معلومه مترجم نفهمیده موضوع چیه :)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام