۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۹

سونی به دنبال عرضه دستیار هوشمند اختصاصی برای پلی‌ استیشن

ایتنا- سونی اختراع جدیدی را برای به‌کارگیری دستیار هوشمند در کنسول‌های بازی این شرکت به ثبت رسانده است و در صورت آماده بودن شرایط پلی‌استیشن 5 به این دستیار مجهز خواهد شد.
سونی به دنبال عرضه دستیار هوشمند اختصاصی برای پلی‌ استیشن
شرکت سونی اختراع جدیدی را برای به‌کارگیری دستیار هوشمند در کنسول‌های بازی این شرکت به ثبت رسانده است و در صورت آماده بودن شرایط پلی‌استیشن 5 به این دستیار مجهز  خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ubergizmo، این روزها یافتن گجتی که با دستیار هوشمند نرم‌افزاری عرضه نشده باشد بسیار دشوار است.
حتی تلویزیون‌های هوشمند و لوازم‌خانگی نیز با دستیارهای هوشمند ارائه می‌شوند و به همین دلیل عجیب نیست اگر سونی هم بخواهد کنسول‌های پلی‌استیشن خود را با این دستیارها عرضه کند.
 
ثبت اختراع جدیدی که در توییتر "دنیل احمد" نمایش داده شده است، نشان می‌دهد که سونی به دنبال ساخت دستیار هوشمند ویژه خود است و قرار است آن را «دستیار پلی‌استیشن» نام‌گذاری کند.
با این‌ حال از آنجایی‌ که این یک دستیار هوشمند کنسول‌های بازی است پس کارایی آن با دیگر دستیارها اندکی متفاوت است.
 
 
این دستیار هوشمند به بازی‌کنندگان در طی فرایند بازی کمک می‌کند. برای مثال وقتی بازی کننده در بخشی از بازی گیر می‌کند، می‌تواند از طریق پرسش از سرور دستیار بازی بک‌‌اند درخواست کمک کند. این پرسش می‌تواند در هر فرمت یا ترکیبی از فرمت‌های صوتی، متنی، ویدئویی و غیره باشد.
این سرور راهنمای بازی به صورتی پیکر بندی شده است که پرس را با پاسخ‌های نمونه مطابقت بدهد.
 
با این‌ حال، باید به یاد داشت که این دستیار هوشمند هنوز در مرحله ثبت اختراع قرار دارد و تضمینی وجود ندارد که به واقعیت تبدیل شود.
با ذکر این مقدمات، می‌توان انتظار داشت که سونی برای برتری نسبت به رقبای خود کنسول پلی‌استیشن 5 را با یک دستیار هوشمند ویژه به بازار عرضه کند.
 
کد مطلب: 58342
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام