۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰

هزینه رومینگ برای زائرین اربعین تغییرمی‌کند؟

ایتنا -همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، تعدادی از مخاطبان درباره پوشش‌دهی ارتباطی اپراتورها و هزینه رومینگ ابراز نگرانی کردند.
هزینه رومینگ برای زائرین اربعین تغییرمی‌کند؟


همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در این حماسه بزرگ، تعدادی از مخاطبان درباره پوشش دهی ارتباطی اپراتورها و هزینه رومینگ ابراز نگرانی کردند.

به گزارش ایتنا از فارس، این مخاطبان با ذکر مثالی از اپراتور همراه اول، اعلام کردند:« در آستانه پیاده روی اربعین حسینی و این حماسه جهانی اپراتورهای تلفن همراه داخلی در اقدامی بی سابقه قیمت بسته های اینترنت رومینگ خود را به بیش از چهار برابر افزایش داده‌اند و این افزایش قیمت در چند روز اخیر اتفاق افتاده است به طور مثال همراه اول بسته 100مگابایت رومینگ را از قیمت 14هزار تومان به 60 هزار تومان افزایش داد و دیگر اپراتور ها هم حدودا به همین نسبت افزایش قیمت داده اند، دلیل این افزایش قیمت بی سابقه چیست؟ آیا این جای خدمت به زوار اربعین است؟»
 
تعرفه اربعین امسال اعلام می‌شود
با پیگیری‌های صورت گرفته از روابط عمومی همراه اول،  ضمن تکذیب این موضوع،  اعلام کرد: تعرفه‌ها و نرخ‌هایی که در این گزارش به آن اشاره شده است، بسته هایی است که برای اربعین سال گذشته بوده و با بسته‌های عادی رومینگ مقایسه شده است.با توجه به این موضوع، این دو تعرفه با یکدیگر قابل مقایسه نیست و به زودی برای اربعین امسال، تعرفه های این اپراتور اعلام می شود.
کد مطلب: 58335
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام