کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل شیار بالای نمایشگر را از آیفون 12 حذف خواهد کرد

سايت خبری ايتنا , 13 مهر 1398 ساعت 6:00

ایتنا - ناچ به‌کاررفته در آیفون X واکنش‌های زیادی را در برداشت. برخی اظهار داشتند که نیاز کاربران برای فضای بیشتر در صفحه‌نمایش با این ناچ برطرف شده است و برخی دیگر آن را غیرکاربردی می‌دانستند.


اپل شیار بالای صفحه‌نمایش یا ناچ را در طراحی آیفون X معرفی کرد اما شایعات جدید حاکی از آن هستند که این قابلیت در آیفون‌های سال آینده میلادی حذف خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  digitaltrends، ناچ به‌کاررفته در آیفون X واکنش‌های زیادی را در برداشت. برخی اظهار داشتند که نیاز کاربران برای فضای بیشتر در صفحه‌نمایش با این ناچ برطرف شده است و برخی دیگر آن را غیرکاربردی می‌دانستند.
 
بااین‌حال گزارش‌های به‌دست‌آمده از یکی از افشا کنندگان به نام بنیامین گسکین حاکی از آن است که احتمال آن وجود دارد که اپل به‌زودی در خط تولید تلفن‌های همراه 2020 از ناچ استفاده نکند. گسکین در توییتر خود اعلام کرد که یکی از طرح‌های مفهومی آیفون 12 بدون ناچ ارائه شده است. اپل فیس آی دی و سیستم‌های دوربین TrueDepth را به کناره بالایی این تلفن همراه منتقل خواهد کرد و اجزا دیگر نظیر میکروفون و بلندگو نیز در این فضای کم و شلوغ تجمع خواهند کرد.


البته مینگ- چی کو به‌عنوان تحلیل‌گر اپل هم در ماه جولای ادعا کرده بود که این کمپانی قصد دارد تا با کوچک‌تر کردن اندازه دوربین جلویی، فضای بیشتری را در اختیار صفحه‌نمایش بگذارد. یکی از تحلیلگران Credit Suisse نیز اعلام کرد که احتمال این وجود دارد که اپل ناچ را تا سال 2020 حذف کند. کو همچنین بر این باور است که اپل صفحه‌نمایش OLED 6.5 اینچی در آیفون 11 پرو مکس را با صفحه‌نمایشی 6.7 اینچی در سال آینده جایگزین خواهد کرد.
 
بااین‌حال استیو همرستوفر به‌عنوان یکی از افشاگران اپل که البته طراحی آیفون 11 پرو را چند ماه قبل از رونمایی‌اش افشا کرده بود اعلام کرده است که ناچ در طراحی آیفون‌های سال 2020 وجود خواهد داشت. بااین‌حال صحبت دراین‌باره بسیار زود است و باید منتظر بود و دید که این شایعه تا ماه‌های آینده تا چه حد تقویت خواهد شد.
 


کد مطلب: 58319

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58319/اپل-شیار-بالای-نمایشگر-آیفون-12-حذف-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir