۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

مایکروسافت به زودی نسخه 1909 از ویندوز 10 را عرضه می‌کند

ایتنا- اخبار منتشر شده نشان دهنده این موضوع هستند که شرکت مایکروسافت به زودی نسخه 1909 از ویندوز 10 را به صورت عمومی برای استفاده کاربران خود عرضه خواهد کرد.
مایکروسافت به زودی نسخه 1909 از ویندوز 10 را عرضه می‌کند
به‌روزرسانی ویندوز 10 1909 برای اعضای اینسایدر عرضه شده است و گزارش‌ها نشان می‌دهد که در طی هفته آینده برای سایر کاربران نیز ارائه می‌شود.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی bleepingcomputer، تغییرات مورد نظر همراه با نسخه این به‌روزرسانی، بسیار زیاد است و دامنه گسترده‌ای از قابلیت‌های جدید را شامل می‌شود که از اصلی‌ترین آنها، تغییرات مرتبط با دستیار هوشمند آمازون است که به‌زودی به‌صورت پیش‌فرض در پس‌زمینه کار می‌کند و با دستورهای صوتی و بدون نیاز به درگیری دستان فعال می‌شود.
 
علاوه بر این، شما از این‌ پس می‌توانید به‌صورت مستقیم از و طریق نوار وظیفه(taskbar) به ایجاد رخدادهای جدید برای تقویم ویندوز بپردازید.

برای انجام این کار تنها کافی است روی آیکون Time & Date نوار وظیفه کلیک کرده، تاریخی که می‌خواهید رخدادی روی آن ذخیره کنید را از تقویم گشوده شده انتخاب کرده، رخداد موردنظر را نام‌گذاری کنید و زمان و مکان آن را نیز مشخص نمایید.
 
ویندوز 10

همچنین صفحه تنظیمات اعلان‌ها با تصاویری که نشانگر نحوه نمایش اعلان‌ها در دو حالت "banner" و "Action Center" است، به‌روز شده است.
ضمن اینکه شما می‌توانید فعال‌ترین ارسال‌کننده اعلان‌ها را در صفحه اعلانات ببینید و در صورت تمایل، دریافت اعلان از آن ارسال‌کننده را متوقف کنید.

علاوه بر این موارد، دکمه «مدیریت اعلان‌ها» برای دسترسی سریع به Action Center و تنظیمات اعلانات به بالای بخش Action Center افزوده شده است.
 
بخش مرورگر فایل در این به‌روزرسانی با جست‌وجوی ویندوز ادغام شده است و نتایج نمایه شده سنتی، اکنون محتوای وان درایو شما را نیز شامل می‌شود.
همچنین مقامات مایکروسافت مدعی شده‌اند که مشکل باتری برخی از کامپیوترهای شخصی با اعمال این به‌روزرسانی برطرف می‌شود.

همچنین مایکروسافت در برخی از پردازنده‌های منتخب، انجام پردازش وظایف نیازمند به نیروی بیشتر را بر عهده هسته‌های قوی‌تر دستگاه گذاشته است.
 
کد مطلب: 58318
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام