۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵

افشای بخشی از زندگی استیو جابز: او قصد داشت والت دیزنی و اپل را ادغام کند

ایتنا - ایگر با بیان دوستی شخصی و نزدیک خود با جابز و کسب 7.4 میلیارد دلار از پیکسار در سال 2006 گفت که او و مدیرعامل اپل چندین بار در هفته صحبت می‌کردند. او دراین‌باره اظهار کرده است که: «من بر این باورم که اگر استیو هنوز زنده بود می‌توانستیم کمپانی‌هایمان را در هم ادغام کنیم یا حداقل به‌صورت کاملا جدی درباره این امکان مباحثه کنیم.»
افشای بخشی از زندگی استیو جابز: او قصد داشت والت دیزنی و اپل را ادغام کند
خاطرات باب ایگر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی دیزنی نشان می‌دهد که آینده ارتباط میان اپل و این کمپانی در صورت زنده بودن استیو جابز ممکن بود به نحو دیگری رقم بخورد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، ایگر با بیان دوستی شخصی و نزدیک خود با جابز و کسب 7.4 میلیارد دلار از پیکسار در سال 2006 گفت که او و مدیرعامل اپل چندین بار در هفته صحبت می‌کردند. او دراین‌باره اظهار کرده است که: «من بر این باورم که اگر استیو هنوز زنده بود می‌توانستیم کمپانی‌هایمان را در هم ادغام کنیم یا حداقل به‌صورت کاملا جدی درباره این امکان مباحثه کنیم.»
 
بر اساس ادعاهای ایگر، خرید پیکسار شانس انیمیشن دیزنی را متحول کرد اما او جابز را در رابطه با مزایای این خرید از طریق ارائه فهرستی از مزایا و معایب این کار روی وات بردی در یکی از اتاق‌های شرکت اپل در کوپرتینو متقاعد کرد. جابز در ابتدا می‌ترسید که این خرید فرهنگ پیکسار را از بین ببرد و این‌که «حواس‌پرتی باعث مرگ خلاقیت پیکسار شود.» بااین‌حال ایگر در آن زمان به جابز گفت که:«دیزنی با پیکسار نجات داده می‌شود و بعدازآن همه ما در شادی زندگی می‌کنیم.»
 
 
 
او همچنین در ادامه اظهار کرد که:«او ادعا می‌کرد که هیچ‌گاه در زندگی‌اش کمیک بوک نخوانده است(او به من گفت که بیشتر از این‌که از بازی‌های کامپیوتری متنفر باشد از این کتاب‌ها متنفر است) بنابراین من دائره‌المعارف شخصیت‌های مارول را با خود آوردم تا دنیای آن را برای او توضیح دهم و به او نشان دهم که چه چیزی را می‌خواهیم خریداری کنیم. او 10 ثانیه به آن نگاه کرد و کتاب را کنار زده و گفت آیا این برایت مهم است؟ آیا واقعی می‌خواهی‌اش؟ آیا این یک پیکسار دیگر است؟»
 
ایگر اعتراف کرد که جابز به دلیل برقراری تماس با مدیرعامل آن زمان مارول و كنترل سهامدار Ike Perlmutter  تا حدودی توانست در مالکیت مارول کمک کند و او نیز موافقت کرد که در طی هفته‌های اول مدیریتش پنج فیلم دیزنی را برای آی‌پادهای جدید اپل ارائه بدهد. جابز در تابستان 2011 به ایگر گفت که ما هر دو کمپانی را نجات دادیم و در اکتبر همان سال دار فانی را وداع گفت.
 
کد مطلب: 58266
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام