کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صفحه‌ کلید هوشمند بی‌بی‌سی برای کنترل سلامت وب گردی کودکان

سايت خبری ايتنا , 20 مهر 1398 ساعت 9:00

ایتنا - نرم‌افزار جدید Own It درواقع کیبورد پاپ آپی است که در هنگام تایپ کاربر ظاهر می‌شود و درصورتی‌که کاربر به تایپ پیام منفی اقدام کند این کیبورد به‌صورت خودکار به او پیشنهادهایی می‌دهد و می‌خواهد که فرد بزرگ‌تری مشورت کند.


بی‌بی‌سی نرم‌افزار جدیدی را تحت عنوان Own It با هدف به وجود آوردن زمینه‌ای برای ارتباط سالم و مثبت کودکان با دنیای آنلاین عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، نرم‌افزار جدید Own It درواقع کیبورد پاپ آپی است که در هنگام تایپ کاربر ظاهر می‌شود و درصورتی‌که کاربر به تایپ پیام منفی اقدام کند این کیبورد به‌صورت خودکار به او پیشنهادهایی می‌دهد و می‌خواهد که فرد بزرگ‌تری مشورت کند.
 
این نرم‌افزار از یادگیری ماشینی استفاده کرده و می‌تواند برای مثال زمان تایپ اطلاعات شخصی کاربر را تشخیص بدهد. سپس در این صورت از آن‌ها می‌خواهد که درباره امن بودن محل اشتراک‌گذاری این اطلاعات دقت کافی داشته باشند. همچنین اگر کودکی پیامی را تایپ کند که دریافت‌کننده را ناراحت کند، این نرم‌افزار از کاربر می‌خواهد که درباره ارسال این پیام مجددا فکر کند.
 

 
 
نرم‌افزار Own It به همراه یک دفترچه خاطرات آنلاین عرضه می‌شود که کودکان می‌توانند احساسات و دلیل بروز آن‌ها را در آن یادداشت کنند. همچنین قابلیت‌های محدودسازی زمان استفاده از گجت‌ها و ترویج سلامت دیجیتال عمومی از نقاط قوت این نرم‌افزار بی‌بی‌سی هستند. درحالی‌که این برنامه کاربران را ترغیب به مکالمه‌های صریح و صادقانه با والدین و بزرگ‌سالان مورد اعتماد می‌کند اما گزارش یا بازخوردی را برای والدین ارائه نمی‌دهد
 
این برنامه با ورودی و پشتیبانی Duck of Cambridge's Cyberbullying Taskforce ساخته شده است و از سال 2018 در مرحله تحقیق و بررسی قرار داشته است. این نرم‌افزار هم‌اکنون  در دسترس است  اما متأسفانه برای دسترسی به آن باید در انگلستان اقامت داشته باشید.
 


کد مطلب: 58264

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58264/صفحه-کلید-هوشمند-بی-بی-سی-کنترل-سلامت-گردی-کودکان

ايتنا
  https://www.itna.ir