۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸

ساخت بازار نرم‌افزاری iOS برای مبارزه با انحصارطلبی اپل

ایتنا- به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری ایجاد کرده است که بدون نیاز به جیل بریک شدن می‌تواند جایگزینی مناسب برای اپ استور اصلی باشد.
ساخت بازار نرم‌افزاری iOS برای مبارزه با انحصارطلبی اپل
به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری ایجاد کرده است که بدون نیاز به جیل بریک شدن می‌تواند جایگزینی مناسب برای اپ استور اصلی باشد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، توسعه‌دهنده‌ای به نام رایلی تستوت نرم‌افزاری ساخته است که می‌تواند جایگزین اپ استور باشد.
این نرم‌افزار که آلتستور نام دارد، برخلاف نمونه‌های مشابه نیازمند جیل بریک کردن دستگاه نیست.
 
این نرم‌افزار به آیفون شما وانمود می‌کند که شما توسعه‌دهنده‌ای هستید که می‌خواهید نرم‌افزاری را تست کنید.

التستور برای انجام این کار نیازمند آن است که شما یک بار در هفته نرم‌افزارهای خود را ریساین کنید و در غیر این صورت آن نرم‌افزارها از کار خواهند افتاد. برای انجام این کار نیز لازم است که هفته‌ای یک بار دستگاهتان را به کامپیوتر وصل کنید.
 
 
 
البته از آنجایی‌ که اپل نمی‌تواند با اقدامات التستور مبارزه کند، پس احتمال دارد که به‌جای این نرم‌افزار به سراغ اپل آی دی کاربران برود.
خوشبختانه شما نیازی به استفاده از اپل آی دی اصلی‌تان ندارید پس می‌توانید آی دی جدیدی را جایگزین آن کنید و از آلتستور استفاده کنید.
 
التستور هک اکنون در دسترس است و به‌زودی به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد و استفاده از آن نیز رایگان است.

مهم‌ترین نکته جالب ای نرم‌افزار آن است که شما می‌توانید نرم‌افزارهایی را روی آن نصب کنید که به اپ استور اصلی راه پیدا نکرده‌اند. البته باید بدانید که اپل حتما دلیل قانع‌کننده‌ای برای اجازه ندادن به آن‌ها برای ورود به اپ استور داشته است که بسیاری از آن‌ها ممکن است به نقص‌های امنیتی مرتبط باشد.
 
کد مطلب: 58258
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام