۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳

کدام وسیله نقلیه مناسب سفر است؟

مسافرت می تواند مزایایی مانند بهبود مهارت های اجتماعی و ارتباطی، آرامش ذهنی، خلاقیت بیشتر، ذهنی بازتر و طرز تفکری جهان شمول تر، افزایش اعتماد به نفس، آمادگی برای موقعیت های پیش بینی نشده، درس واقعی زندگی، خلق خاطراتی شیرین، خودشناسی، تفریح و خوش گذرانی  را با خود به همراه داشته باشد.
کدام وسیله نقلیه مناسب سفر است؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سفر فواید فراوانی را با خود به همراه خواهد داشت.
بسیاری از ما سفر را یک تفریح می بینیم. اما سفر به غیر از تفریح، بُعدهای دیگری را به انسان ها هدیه می دهد. مسافرت یکی از بعدهای شیرین زندگی بوده که انسان را از روزمرگی نجات می دهد. اما می تواند مزایای دیگری مانند بهبود مهارت های اجتماعی و ارتباطی، آرامش ذهنی، خلاقیت بیشتر، ذهنی بازتر و طرز تفکری جهان شمول تر، افزایش اعتماد به نفس، آمادگی برای موقعیت های پیش بینی نشده، درس واقعی زندگی، خلق خاطراتی شیرین، خودشناسی، تفریح و خوش گذرانی  را با خود به همراه داشته باشد.

تمامی این لذت ها را می توان با مقصدی درست و وسیله نقلیه مناسب چندین برابر کرد. حال می خواهیم وسایل نقلیه مختلف را بررسی نماییم تا بتوانیم در بین آنها بلیط مورد نظر را خریداری نماییم.
برای سفر چه معیارهایی را در ذهن پرورش می دهید. امکانات، سرعت، امنیت شاید هم نحوه برخورد و احترام همگی این معیارهای ذهنی خود را می توانید با تهیه بلیط هواپیما داشته باشید.
 
هواپیما؟
برخی بر این باورند، بلیط هواپیما هزینه بالایی را با خود به همراه دارد، ولی نمی توان به حد این قضیه را عنوان کرد. هواپیما با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد، هزینه های خود را در نظر گرفته و قیمت معقولی را عرضه می دارد. حال سوال اینجاست، کدام یکی از وسایل نقلیه امکانات هواپیما را دارا می باشند؟ سرعت و پیمودن هواپیما را در کدام یک از وسایل نقلیه می بینید. بدون شک اگر بخواهید مسیر مورد نظر را در مدت زمان کوتاه تری سپری نمایید تا لحظات بیشتری را به گشت و گذار و بازدید بپردازید، خرید بلیط هواپیما را در سایت تیک بان انجام دهید.
 

قطار؟
قطار یکی دیگر از وسایل نقلیه ای است که مسافران زیادی از آن برای مسافرت های دور و نزدیک خود استفاده می نمایند. دو خصوصیت این وسیله نقلیه دوست داشتنی قیمت ثابت و امنیت آن است. قطار توانسته خود را به عنوان امن ترین وسیله نقلیه معرفی نماید. اما زمان رسیدن به مقصد در قطار بیش از وسایل نقلیه دیگر است. می توان رزرو بلیط هواپیما ارزان و مقرون به صرفه  را جایگزین خرید بلیط قطار کرد. سفری با سرعت بیشتر و امکانات بهتر را جایگزین خواهید کرد.

اتوبوس؟
اتوبوس نیز به عنوان یکی از وسایل نقلیه موجود در سیستم حمل و نقل کشور عزیزمان ایران خدمات بسیار زیادی را به مسافران عرضه می دارد. دیگر از اتوبوس های فرسوده با صندلی های نامرغوب خبری نیست. امروز اتوبوس ها به اینترنت، صندلی های تخت شو و نیمه تخت شو، یخچال و تلویزیون مجهز شده اند. شاید برایتان غیر قابل باور باشد، ولی اتوبوس های تازه به کار گرفته شده از پریزهای برق نیز برخوردار هستند. سفری ارزان با لذتی بی پایان از مسیر را می توان با اتوبوس تجربه کرد.
حال سوال اینجاست، آیا اتوبوس ها امنیت هواپیما را با خود به همراه دارند؟ سالانه چه تعداد از مسافران در حوادث جاده ای جان خود را ازدست می دهند؟ امکانات اتوبوس های پیشرفته با هواپیماهای معمولی برابری می کنند؟ تمامی شرایط را می توان در نظر گرفت و بهترین بلیط را تهیه نمود. تهیه این بلیط ها می تواند بر اساس سرعت، امکانات، امنیت و هزینه باشد.


انتخاب با شماست
انتخاب با خود شماست. اما برای تهیه و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما یک سایت معتبر، ایمن و به روز را انتخاب کنید.
سایت معتبر و ایمن تیک بان به صورت شبانه روزی با تیم پشتیبانی خود در کنار شماست. این سایت دارنده نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک بوده و تمامی بلیط های موجود در سیستم حمل و نقل  علی الخصوص بلیط لحظه آخری را مورد پوشش قرار می دهد.
 
 
کد مطلب: 58242
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام