۰
plusresetminus
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰

قاره آسیا تا سال 2023، 60 میلیون گیمر بازی‌های ابری خواهد داشت

ایتنا- تا سال 2023، به احتمال زیاد تعداد گیمرهای بازی‌های ابری به 60 میلیون نفر خواهد رسید. تجزیه و تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های مختلف نشان می‌دهد که میزان سرمایه‌گذاری این قاره در زمینه بازی‌های ابری تا سال 2023، به حدود 3 میلیارد دلار خواهد رسید.
قاره آسیا تا سال 2023، 60 میلیون گیمر بازی‌های ابری خواهد داشت
در سال 2019، بازار گیمینگ ابری آسیا در اختیار کشور ژاپن بود ولی پیش‌بینی‌ها به وضوح نشان می‌دهد که در سال 2023، قرار است اتفاق‌های دیگری رقم بخورد و چین، گوی سبقت را از ژاپن برباید. این تجربه و تحلیل‌ها توسط شرکت نیکو پارتنرز صورت گرفته است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، در سال 2019 مشخص شد که پلتفرم گیمینگ ابری در آسیا، 3 میلیون کاربر داشته است. درآمد این صنعت در سال 2019، 270 میلیون دلار برآورد شده است. احتمالاً تعداد گیمرهای علاقمند به گیمینگ ابری در سال 2023، به 60 میلیون نفر می‌رسد و درآمد این صنعت در سال 2023، به 3 میلیارد دلار خواهد رسید.
 
شرکت نیکو پارتنرز تخمین زد که تا سال 2028، تعداد گیمرها از 500 میلیون نفر نیز خواهد گذشت. انتظار می‌رود که این پیش‌بینی و تخمین تحقق پیدا کند؛ زیرا گیمینگ ابری به زودی هزینه‌ها را تا حد صفر کاهش خواهد داد و موانع را یکی پس از دیگری برطرف خواهد کرد. بدین ترتیب گیمرهای بیشتری می‌توانند از این سیستم لذت ببرند.
 

گیمینگ ابری، فواید زیادی برای گیمرها دارد. این پلتفرم می‌تواند گیمرها را از ارتقای مداوم سخت افزاری بی‌نیاز کند. این کار باعث می‌شود که گیمرها بتوانند روی دستگاه‌های فعلی خود از بازی‌های ابری لذت ببرند و نیازی به تعویض و ارتقای پردازنده، کارت گرافیک و غیره نداشته باشند.
 
 این نیاز باعث می‌شود که گیمرها مجبور باشند برای به‌روزرسانی سیستم خود هزینه‌ کنند. گیمرهای گوشی هوشمند هم احتمالاً به زودی خبرهای خوبی در مورد بازی‌های ابری خواهند شنید. تعداد گیمرهایی که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند، به شکلی روزافزون در حال افزایش است و بازی‌های ابری، گزینه مناسبی برای این دسته از گیمرها محسوب می‌شود.
کد مطلب: 58240
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام