۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
معاون وزیر ارتباطات:

عده‌ای با شبکه ملی اطلاعات دنبال قطع ارتباطات با دنیا بودند

ایتنا - فتاحی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: عده‌ای با شبکه ملی اطلاعات دنبال قطع ارتباطات ایران با دنیا بودند اما ما به پشتوانه مصوبه شورای عالی فضای مجازی، به دنبال کسب سهم جهانی جوانان ایرانی در فضای بزرگ مجازی هستیم.
عده‌ای با شبکه ملی اطلاعات دنبال قطع ارتباطات با دنیا بودند


معاون وزیر ارتباطات بر این عقیده است که عده‌ای با شبکه ملی اطلاعات دنبال قطع ارتباطات ایران با دنیا بودند اما ما به دنبال کسب سهم جهانی جوانان ایرانی در فضای بزرگ مجازی هستیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، فتاحی - معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت - در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: عده‌ای با شبکه ملی اطلاعات دنبال قطع ارتباطات ایران با دنیا بودند اما ما به پشتوانه مصوبه شورای عالی فضای مجازی، به دنبال کسب سهم جهانی جوانان ایرانی در فضای بزرگ مجازی هستیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: قربانگاه شرکت‌های ایرانی، تحریم آمریکا و تنگ نظری‌های داخلی بوده و هست، اما در این چالش‌ها با همت جوانان ایرانی سربلند می‌شویم.
کد مطلب: 58233
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
این عده چه کسانی بودند؟ این شیوه که نمیگذارنده یا عده ای میخواستند فلان کنند ما نگذاشتیم قدیمی شده شما خودتان از فروش پهنای باند سودهای کلانی می برید پس این حرفهای بیهوده تحویل مردم ندهید
feedback
France
نه که همین الآن، چوبِ دوسرنجس نیستیم!
نه که همین الآن، درهای دنیا به رومون بازه!
نه که همین الآن، اسیر تحریمای چندجانبه نیستیم!
مگه هم‌اکنون، چیزی جز شبکه ملّی اطلاعات هم هست؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام