کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش: شیوه استفاده از ایموجی‌های آیفون در اندروید

سايت خبری ايتنا , 7 مهر 1398 ساعت 6:00

ایتنا- همان‌طور که اندروید، مجموعه ایموجی‌های (شکلک) خاص خود را دارد، سیستم عامل iOS نیز از این شکلک‌های خاص بی‌بهره نیست. برخی از کاربران اندروید، تمایل خاصی به ایموجی‌های آیفون دارند. چگونه می‌توان از ایموجی‌های آیفون در دستگاه اندروید استفاده کرد؟


در گذشته آن دسته از کاربران اندروید که تمایل به تغییر مجموعه ایموجی‌های خود داشتند و می‌خواستند از ایموجی‌های آیفون در گوشی خود استفاده کنند، مجبور بودند که گوشی خود را روت “root” کنند. البته جای هیچ نگرانی نیست؛ چون در حال حاضر دیگر نیازی به روت کردن گوشی نیست.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، اپلیکیشن‌های کیبورد مختلفی وارد بازار شده است که می‌توانید با استفاده از آنها از ایموجی‌های آیفون در گوشی اندروید خود استفاده کنید. البته همه اپلیکیشن‌های اندرویدی از این ایموجی‌ها پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین اگر مشاهده کردید که اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستید از این ایموجی‌ها پشتیبانی نکرد، نگران نشوید.
 

 
 

Emoji Keyboard

 
این برنامه، صدها و بلکه هزاران ایموجی مختلف دارد که ایموجی‌های آیفون هم در بین آن‌ها مشاهده می‌شود. همچنین می‌توانید به کمک این برنامه، کیبورد خود را به صورت سفارشی درآورید. برای دانلود این برنامه روی “Emoji Keyboard “ کلیک کنید.
 

اپلیکیشن iMore Emoji Keyboard

 
این اپلیکیشن تلاش می‌کند که رابط کاربری کیبورد آیفون و ایموجی‌های آن را روی گوشی‌های اندرویدی پیاده کند. این کیبورد امکان ارسال گیف، ایموجی و غیره را برای کاربر فراهم می‌کند. برای دانلود این اپلیکیشن، می‌توانید روی “iMore Emoji Keyboard” کلیک کنید.
 

Kika Keyboard

 
اپلیکیشن کیکا کیبورد درون خود مجموعه‌ای کامل از انواع و اقسام ایموجی را جای داده است. بین ایموجی‌های این اپلیکیشن، ایموجی‌های آیفون نیز به چشم می‌خورد. در این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از بهترین و زیباترین گیف‌ها، استیکرها و غیره وجود دارد که کاربر می‌تواند از آن‌ها لذت ببرد.
تجربه کاربری در این اپلیکیشن نسبت به بسیاری از اپلیکیشن‌های کیبورد دیگر بهتر است. برای دانلود این برنامه، کافی است روی “Kika Keyboard” کلیک کنید.


کد مطلب: 58230

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58230/آموزش-شیوه-استفاده-ایموجی-های-آیفون-اندروید

ايتنا
  https://www.itna.ir