۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷

درب ضد سرقت بهتر است یا آکاردئونی؟

اولین تفاوت این دو ظاهر زیبا و شیک درب های ضد سرقت می باشد و همچنین به هر حال همانطور که گفته شد با هیچ یک از این درب ها نمی توان امنیت را صد درصد تامین کرد.
درب ضد سرقت بهتر است یا آکاردئونی؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



درب ضد سرقت به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هرگونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن، مطمئن می باشد.

در حوزه درب ضد سرقت یکی از سوالاتی که در ذهن اکثریت مردم وجود دارد این است که آیا درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که اولین تفاوت این دو ظاهر زیبا و شیک درب های ضد سرقت می باشد و همچنین به هر حال همانطور که گفته شد با هیچ یک از این درب ها نمی توان امنیت را صد درصد تامین کرد اما هر دو این موارد باعث به زحمت افتادن سارق و طولانی شدن فرآیند باز کردن درب می شود.
اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که وقتی درب آکاردئونی بسته است به این معنی است که کسی در منزل حضور ندارد و سارق با خیال راحت تری می تواند کار خود را انجام دهد اما از بیرون درب ضد سرقت به هیچ وجه کسی متوجه این موضوع نمی شود.

معرفی گروه صنعتی دریس
چوب صنعت دریس با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش درب ضد سرقت و تولید درب چوبی هم اکنون به یکی از برترین برندهای فروش درب در کشور تبدیل شده است.
مشتریان می توانند در تمامی مراحل خرید از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت دریس استفاده نمایند و با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت چوب صنعت دریس واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، خیابان پنجم، کوچه بهمن، پلاک 9 از جدیدترین مدل های درب دیدن فرمایند.
مدل های متنوع درب ضد سرقت و درب چوبی در دفتر شرکت دریس قابل بازدید می باشد و مشتریان با هر سلیقه و بودجه ای می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

در حوزه فروش درب ضد سرقت یکی از سوالاتی که در ذهن اکثر مردم وجود دارد این است که آیا درب ضد سرقت بهتر است یا درب آکاردئونی؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که اولین تفاوت این دو ظاهر زیبا و شیک درب های ضدسرقت می باشد و همچنین به هر حال همانطور که گفته شد با هیچ یک از این درب ها نمی توان امنیت را صد درصد تامین کرد، اما هر دو این موارد باعث به زحمت افتادن سارق و طولانی شدن فرآیند باز کردن درب می شود، اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که وقتی درب آکاردئونی بسته است به این معنی است که کسی در منزل حضور ندارد و سارق با خیال راحت تری می تواند کار خود را انجام دهد، اما از بیرون درب ضد سرقت به هیچ وجه کسی متوجه این موضوع نمی شود.
 
 
کد مطلب: 58227
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام