کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منتفی شدن برنامه مشترک دو غول تکنولوژی

گوشی اندرویدی، محصول مشترک نوکیا و گوگل؟

30 شهريور 1398 ساعت 14:20

ایتنا - اخیرا ویدئوی تازه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد برنامه‌های دوطرف در این زمینه کاملا جدی بوده و این گوشی اندرویدی از نسخه‌ای به روز از برنامه دستیار گوگل موسوم به اسیستنت هم برخوردار بوده که استفاده از بسیاری از قابلیت‌های سیستم عامل اندروید را تسهیل می‌کرده است.



بررسی برخی کدهای در نظر گرفته شده برای نسخه‌ای عرضه نشده از مرورگر کروم نشان می‌دهد گوگل به دنبال عرضه یک نسخه خاص از آن برای گوشی هوشمند نوکیا بوده که به بازار عرضه نشد.

به گزارش ایتنا از مهر، دو شرکت گوگل و نوکیا قصد داشتند با همکاری یکدیگر گوشی هوشمند خاصی را عرضه کنند که برخی نرم افزارهای گوگل مانند مرورگر کروم، بر مبنای قابلیت های خاص این گوشی به روزرسانی شده بود.

اما این طرح مشترک به نتیجه نرسید و در نهایت گوگل تمامی داده‌های مربوط به طرح یادشده را حذف کرد. همین مساله باعث شد رسانه‌ها از منتفی شدن قطعی طرح یادشده سخن بگویند.

اخیرا ویدئوی تازه‌ای در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد برنامه‌های دوطرف در این زمینه کاملا جدی بوده و این گوشی اندرویدی از نسخه‌ای به روز از برنامه دستیار گوگل موسوم به اسیستنت هم برخوردار بوده که استفاده از بسیاری از قابلیت‌های سیستم عامل اندروید را تسهیل می‌کرده است.

یک برنامه خاص دیگر در این گوشی Chrome Fun نام داشته که برای تسهیل دسترسی به کروم، اجرای برخی بازی‌ها و غیره کاربرد داشته است. نوکیا و گوگل هنوز در این زمینه اظهارنظری نداشته‌اند.


کد مطلب: 58213

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58213/گوشی-اندرویدی-محصول-مشترک-نوکیا-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir