۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰

همکاری فیس‌بوک با شرکت لوکساتیکا برای عرضه عینک واقعیت افزوده

ایتنا- شرکت فیس‌بوک تصمیم گرفته است که برای تولید عینک واقعیت افزوده با شرکت ایتالیایی لوکساتیکا همکاری کند. گفته می‌شود که این عینک تا سال 2023 وارد بازار خواهد شد.
همکاری فیس‌بوک با شرکت لوکساتیکا برای عرضه عینک واقعیت افزوده
فیس‌بوک اخیراً از جاه‌طلبی‌های جدید خود پرده برداشت. این شرکت تصمیم دارد که در چند سال آینده، عینک واقعیت افزوده خود را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که این عینک را می‌توان به صورت معمولی در تمامی طول روز مورد استفاده قرار داد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، شرکت فیس‌بوک در مسیر تولید عینک واقعیت افزوده تنها نیست و از یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید عینک جهان به نام لوکساتیکا کمک گرفته است. این شرکت می‌تواند اهرم خوبی برای فروش عینک مورد بحث در بازار باشد. در چند سال اخیر بیشتر تمرکز فیس‌بوک روی دستگاه‌های ویدیویی پرتال و هدست‌های واقعیت مجازی اوکولوس معطوف شده بود. اکنون فیس‌بوک تصمیم دارد که وارد حوزه واقعیت افزوده شود.
 
چندی پیش شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که تصمیم دارد از دوربین اوکولوس اینسایت و فناوری‌های مخصوص رهگیری در عینک‌های آینده واقعیت افزوده استفاده کند ولی صحبتی از سخت افزارهای بکاررفته در این عینک‌ها نکرد. نامی که فیس‌بوک برای این عینک‌ها انتخاب کرده، اوریون “Orion” نام دارد.
 
شایان ذکر است که این عینک قرار نیست یک ابزار تکمیلی برای گوشی‌های هوشمند باشد بلکه قرار است به صورت کامل جایگزین آن شود. کاربران می‌توانند به وسیله این عینک‌ها تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در صفحه نمایش کوچکی که این عینک‌ها دارند، مشاهده کنند. عملکرد این عینک‌ها شباهت زیادی به گوگل گلس (عینک گوگل) دارد. گفته می‌شود که این عینک‌ها مجهز به دوربینی است که می‌توانید به کمک آن برای دوستان خود ویدیوی زنده ارسال کنید.
 
شرکت لوکساتیکا، اعتبار زیادی دارد و تاکنون عینک‌های معروف و پرطرفدار ری‌بن را به بازار عرضه کرده است. گفته می‌شود که عینک واقعیت افزوده فیس‌بوک بین سال‌های 2023 تا 2025 وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر صدها کارمند فیس‌بوک در حال کار روی این پروژه هستند و تلاش می‌کنند که در سریع‌ترین زمان ممکن محصول مذکور را وارد بازار کنند.
کد مطلب: 58206
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام