کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزوده شدن زبانه ویژه اخبار به اسنپ چت

سايت خبری ايتنا , 31 شهريور 1398 ساعت 15:48

ایتنا - تلاش‌های اسنپ چت برای بهره‌مندی از بخش اخبار به‌خوبی پیش نرفته است و کاربران ‌همچنان باید برای دسترسی به پیج های خبری از میان محتوای سرگرمی این شبکه اجتماعی عبور کنند و همین امر سازندگان این برنامه را با مشکل روبرو کرده است.



اسنپ چت قصد دارد تا در همکاری با خبرگزاری‌ها زبانه ویژه‌ای را برای اخبار به بخش Discover این نرم‌افزار بیفزاید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تلاش‌های اسنپ چت برای بهره‌مندی از بخش اخبار به‌خوبی پیش نرفته است و کاربران ‌همچنان باید برای دسترسی به پیج های خبری از میان محتوای سرگرمی این شبکه اجتماعی عبور کنند و همین امر سازندگان این برنامه را با مشکل روبرو کرده است.
 
بااین‌حال به نظر می‌رسد که سازنده این شبکه اجتماعی در این رابطه تصمیم جدیدی گرفته است و قرار است تا در همکاری با ناشران بخش ویژه‌ای را در سربرگ Discover به اخبار اختصاص بدهد. البته در این مرحله هنوز شرکای اسنپ چت و نحوه به اجرای این قابلیت در بخش نرم‌افزار مشخص نشده است اما احتمالا این بخش در سال 2020 راه‌اندازی شود.
 

 
 
کمپانی اسنپ چت این روزها به ناکارآمدی بخش Discover در این نرم‌افزار آگاه است و حتی ایوان اشپیگل به‌عنوان رییس اجرایی این کمپانی ورود به این بخش را به رفتن به سوپرمارکتی تشبیه کرده است که راهروهای مختلف آن برچسب‌گذاری نشده‌اند. به‌این‌ترتیب کاربر ممکن است اخبار جدی از واشنگتن‌پست را در کنار عکس‌های زرد سلبریتی‌ها مشاهده کند.
 
به‌این‌ترتیب اختصاص بخشی ویژه به اخبار مهم نه‌تنها یافتن آن‌ها در اسنپ چت را برای کاربران راحت‌تر می‌کند بلکه ممکن است نظر ناشرانی که پیش‌ازاین به دلیل آشفتگی‌های ذکرشده حاضر به همکاری با اسنپ چت نبوده‌اند را نیز دراین‌باره تغییر بدهد. علاوه بر این افزودن زبانه اخبار می‌تواند در شرایطی که اسنپ چت وارد رقابتی سخت با اینستاگرام شده است، برگ برنده‌ای برای این کمپانی باشد.
 


کد مطلب: 58184

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58184/افزوده-شدن-زبانه-ویژه-اخبار-اسنپ-چت

ايتنا
  https://www.itna.ir