۱۰
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰

خدمات سئو سایت

خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد.
خدمات سئو سایت
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سئو  SEOمفهومی آشنا و شاید به نوعی تازه رسیده از عصر دیجیتال است که امروز برای بسیاری از مدیران و فعالان عرصه ی وب لزوم استفاده از خدمات سئو سایت و بهینه سازی را ملزوم و جزو اهداف اصلی آنان کرده است. نیاز به سئو امروز جزو ملزومات و جزء لاینفک و جدایی ناپذیری برای بسیاری از سایت های فعال و پویا به حساب می آید. امروزه بسیاری از افراد و شرکتها با توجه به نیاز خود جهت تبلیغات نیازمند هستند تا در موتورهای جستجو مثل گوگل در ردیف های بالا دیده شوند. هنگامی یک وب سایت در کلمات کلیدی خود در جایگاه های بالای موتورهای جستجو قرار گرفت نیازمند آن است تا جایگاه خود را حفظ نماید.

خدمات سئو سایت حرفه ای
بطور کلی به فعالیت های انجام شده داخل وب سایت و بیرون از وب سایت جهت قرار گرفتن کلمات کلیدی وب سایت در صفحات نخست موتورهای جستجو و حفظ جایگاه در آن صفحات، خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند بوده و مادامی که وب سایت ها وجود دارند می بایست این فرآیند وجود داشته باشد. به افرادی که خدمات سئو را انجام می دهند اصطلاحا سئوکار گفته می شود که گاها این مجموعه ها و افراد نیز کلاس های آموزش سئو نیز برگزار می کنند. خدمات سئو یا خدمات بهینه سازی همگی به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی با بازدهی بالا شناخته شده است زیرا مخاطب هدف را به سایت شما می آورند. خدمات برای موتورهای جستجوگر عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارت هایی که باعث افزایش رتبه سایت درکلمات کلیدی مورد نظر و افزایش ترافیک و جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو گر نظیر گوگل می شود. برخی از این مهارت ها با آزمون و خطا توسط کارشناسان سئو بدست آمده اند و برخی بطور مستقیم، قوانین اعلام شده توسط گوگل است.
 

*عمده خدمات سئو سایت به شرح زیر می باشد:
1- در بحث خدمات سئو، تولید محتوا یکی از مهمترین معیارها می باشد. باید برای وب سایت روی کلمات کلیدی مورد نظر، محتوای مناسب آماده نمود. مدیریت محتوا  از جمله وظایف اصلی صاحبان کسب و کار می باشد.
2- قبل از هرگونه فعالیت بهینه سازی برای وب سایت ابتدا می بایست زیر ساخت فنی سایت مناسب باشد و به عبارتی دیگر می بایست مشکلات فنی وب سایت برطرف شود. کسی که خدمات سئو انجام می دهد، ابتدا طی یک چک لیست کلیه مشکلات فنی وب سایت را بررسی نموده و سپس به برطرف کردن این مشکلات فنی می پردازد. تا زمانی که مشکلات فنی وب سایت بصورت کامل برطرف نشده باشد نمی توان در مراحل بعدی به نتیجه مطلوبی رسید.
3- فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از معیارهای موتورهای جستجو برای قراردادن کلمات کلیدی در جایگاه های بالا می باشد. شبکه های اجتماعی با دادن سیگنال های قوی به سمت وب سایت باعث می شود به سرعت ترافیک مطلوبی به سمت وب سایت هدایت شود.
4- ایجاد بک لینک های طبیعی یکی دیگر از خدمات سئو سایت می باشد. اگر چه بک لینک ها کم کم از اعتبارشان کاسته شده ولی هنوز دارای اعتبار می باشند و باعث دادن قدرت به وب سایت و یا به عبارتی دیگر باعث بهبود جایگاه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو می شوند. ولی اینکه از چه وب سایت هایی بک لینک گرفته شود و از چه وب سایت هایی گرفته نشود از جمله موارد تخصصی است که متخصص سئو بر آن اشراف دارد. ایجاد بک لینک ها، می بایست بصورت طبیعی صورت پذیرد در غیر اینصورت می تواند صدمات زیادی به وب سایت وارد نماید.
5- وبلاگ ها ابزارهای قدرتمندی هستند که می توانند به سادگی محیطی را برای شما فراهم آورند که هر گونه محتوایاتی را بتوانید به راحتی منتشر نمایید. از آنجایی که دامنه اصلی وبلاگ ها از قدرت زیادی برخوردار است از این رو می توانند به وب سایت هایی که لینک می دهند امتیاز خود را منتقل نمایند. ایجاد وبلاگ های مختلف برای وب سایت و مدیریت تمامی آنها از جمله خدمات سئو می باشد.
6- دایرکتوری های هدف برای وب سایت ها در حوزه های مختلف، متفاوت می باشند. دایرکتورهای هدف با داشتن قدرت زیاد خود می توانند بصورت فزاینده ای به وب سایت ها کمک نمایند. فعالیت در دایرکتورهای هدف یکی از خدمات مهم سئو می باشد.
* از مزایای سئو و حضور در صفحه اول گوگل این است که دربازاریابی، موتورهای جستجوگر مخاطب یک مشتری بالقوه است و این مخاطب است که بدنبال محصول یا خدمات شما آمده نه اینکه شما به دنبال مشتری بروید. به همین دلیل است که بازدهی خدمات سئو بسیار بیشتر از تبلیغات درشبکه های اجتماعی میباشد.
سئو دارای سه ویژگی متمایز است که هیچ کدام از روش های تبلیغاتی دیگر از آن برخوردار نمی باشند:
1-خدمات سئو سایت دارای ماندگاری و دوام بالایی است ولی در روش های تبلیغاتی به محض اتمام شارژ، دیگر کسب و کار دیده نخواهد شد.
2-خدمات سئو یا بهینه سازی سایت هدفند است ولی سایر روش های تبلیغاتی دارای هدفمندی زیادی نیستند.
3-خدمات سئو سایت دارای هزینه های کمتری از روش های تبلیغاتی مثل بیلبورد و آگهی تلویزیون و... می باشد.
 از این رو سئو سایت بسیار بهینه و بصرفه بوده و بازدهی بالاتری نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی برای کسب و کارها دارد.



 
*هزینه خدمات سئو :
هزینه خدمات سئو به میزان ترافیک کلمات کلیدی و سختی و راحتی رقابت در آنها بستگی دارد. هزینه خدمات سئو ممکن است برای کلمات مختلف و همچنین نوع وب سایت ها متفاوت باشد. هزینه خدمات سئو معمولا توسط ابزار Google Planner نیز ارزیابی می شود. این ابزار میزان جستجو کلمات کلیدی را در ماه نشان می دهد و میتوان از آن اطلاعات دقیقی از تعداد جستجو ها و انتخاب کلمات کلیدی مناسب بدست آورد.
 
کد مطلب: 58179
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


الهام
feedback
United States
سلام
کسی از دوستان خدمات و آموزش های سئو ایران رو استفاده کرده؟
سعید
feedback
Iran, Islamic Republic of
شرکت خوبیه
ما هم باهاش کار کردیم
الان این رو سئو ایران زده یا ایتنا؟
امین مرشدزاده
feedback
Iran, Islamic Republic of
چطور مطمئین بشیم از خدمات یک شرکت سئو کار؟ پاسخ رو ایمیل کنید
محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
چطور ایمیل کنیم؟
باید سابقه اون شرکت در سئو رو بررسی کنید دیگه
نازنین
feedback
United Kingdom
سلام متن و سایتوون عالی هست مرسی از مطالب مفیدتون
موفق باشید
شیلا وردایی
feedback
France
سلام میشه بفرمایید برای هر سایت چند وبلاگ می توان ساخت، یعنی چند تا برای سئو سایت بهتر است؟
کامران فرهودی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام، ممنون از مطلب ارزنده تان می خواستم ببینم برای آموزش سئو کلاس دایر می کنید؟
امیر
feedback
United States
با سلام
من سایتی دارم برای شرکت تبلیغاتی امکانش هست کارهای سئو سایت مارو انجام بدین ؟
aren
feedback
United Kingdom
سلام وقت بخیر. از آنجایی که گوگل در صفحه اول معمولا 10 وب سایت موفق و برت رو نشان می دهد برای اینکه بخوایم سایت و فروشگاه ما هم جزء 10 رتبه برت ردر صفحه اول باشه چه خدماتی رو باید برای سئو کردن سایت بر وری وب سایت خود اجرا کنیم؟
در اینکه با خدمات سئو بیشتر آشنا بشیم که بتونیم خودمون کارهای سئو سایتون رو انجام بدیم دوره های آموزشی خاصی وجود دارد؟
سارا محمدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام. می خواستم بپرسم تعداد کلمات محتوایی که تولید می کنیم برای سایتمون باید چقدر باشه تا از نظر سئو تائید بشه؟؟؟؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام