۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴

مایکروسافت به دنبال ساخت محصول تاشویی که مفصل‌هایی مایع دارد

ایتنا - رؤیاهای مایکروسافت برای دستگاه‌های دو صفحه‌نمایشی به این زودی‌ها به وقوع نخواهد پیوست. ثبت اختراعی جدید از این کمپانی دستگاهی را به نمایش می‌کشد که لولاهای آن با مایع ما گاز ویژه‌ای پرشده است که فشار ناشی از باز و بسته شدن بر روی صفحه‌نمایش تاشو را کاهش می‌دهد.
مایکروسافت به دنبال ساخت محصول تاشویی که مفصل‌هایی مایع دارد
مایکروسافت به‌تازگی اختراع جدیدی را در رابطه با صفحه‌نمایش‌های تاشو ثبت کرده است و همین امر احتمال عرضه سرفیس تاشو در دوم اکتبر را به صفر رسانده است.
 
به گزارش ایتنا و  به نقل از  engadget، رؤیاهای مایکروسافت برای دستگاه‌های دو صفحه‌نمایشی به این زودی‌ها به وقوع نخواهد پیوست. ثبت اختراعی جدید از این کمپانی دستگاهی را به نمایش می‌کشد که لولاهای آن با مایع ما گاز ویژه‌ای پرشده است که فشار ناشی از باز و بسته شدن بر روی صفحه‌نمایش تاشو را کاهش می‌دهد.
 
این ثبت اختراع از جانب تیم صدور مجوز فناوری‌های مایکروسافت ارائه شده است و مختص دستگاه خاصی به ویژه با برند مایکروسافت نیست. به‌جای آن مایکروسافت ممکن است این فناوری را به دیگر تولیدکنندگان سخت‌افزار بفروشد و صفحه‌نمایش‌های تاشو در بازار همه‌گیرتر شود.
 
 
 
همچنین احتمال عرضه تبلت تاشوی سرفیس در رخداد دوم اکتبر مایکروسافت بسیار پایین است و حتی ممکن است این کمپانی هیچ‌وقت چنین دستگاهی به بازار عرضه نکند. همچنین شایعات دیگر حاکی از آن است که این کمپانی به‌شدت روی ساخت دستگاهی ویندوزی به نام Centaurus با دو صفحه‌نمایش کار می‌کند اما این دستگاه نیز لزوما با صفحه‌نمایش تاشو به بازار عرضه نخواهد شد. باید منتظر بود و دید که برنامه‌های مایکروسافت برای دنیای صفحه‌نمایش‌های تاشو چه خواهد بود.
 
کد مطلب: 58175
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام