۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹

بیش از یک میلیون قبض پیامکی صادر شده است

ایتنا - مشترکان پس از دریافت اولین صورت‌حساب پیامکی شناسه قبض خود را بررسی و در صورتی که مغایرتی در خصوص اطلاعات دریافتی وجود نداشت نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی خود اقدام کنند.
بیش از یک میلیون قبض پیامکی صادر شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۹۵ درصد مشترکان تهرانی شماره تلفن همراه خود را به منظور ارسال قبوض پیامکی در سامانه ثبت کرده‌اند، گفت: در حال حاضر حدود ۱.۲ میلیون صورت‌حساب برق به‌صورت پیامکی برای مشترکان ارسال می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حسین صبوری افزود: در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک مقرر شده است تا از ابتدای مهرماه امسال قبوض کاغذی برق حذف شده و صورت‌حساب بهای برق مصرفی تنها از طریق پیامک برای مشترکان ارسال شود.

وی ادامه داد: مشترکان پس از دریافت اولین صورت‌حساب پیامکی شناسه قبض خود را بررسی و در صورتی که مغایرتی در خصوص اطلاعات دریافتی وجود نداشت نسبت به پرداخت بهای برق مصرفی خود اقدام کنند.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تاکید کرد: چنانچه شناسه قبض دریافتی مشترکان متعلق به آنها نیست، باید با ارسال ۲*شناسه قبض به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات ثبت شده به نام آن شماره را حذف و شناسه قبض صحیح را به همراه *۱ به سرشماره یاد شده پیامک کنند.
کد مطلب: 58168
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام