۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲

ایرانسل عامل اصلی پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم است

ایتنا - رگولاتوری: فروش آنلاین سیم‌کارت ایرانسل، زمینه سوءاستفاده متخلفین برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم به مردم را فراهم کرده است.
ایرانسل عامل اصلی پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم است

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: براساس بررسی‌های نظارتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی حجم گسترده‌ای از سیم‌کارت‌هایی که برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم از سوی متخلفین استفاده شده، از طریق فروش آنلاین اپراتور ایرانسل واگذار شده است.

به گزارش ایتنا، مجید حقی افزود: فرآیند فروش آنلاین سیم‌کارت در این شرکت، زمینه سوءاستفاده متخلفین برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم به مردم را فراهم کرده است.
وی درباره برخورد رگولاتوری با این موضوع گفت: با توجه به اهمیت موضوع در این زمینه به اپراتور ایرانسل اخطار لازم داده شده است و ضمن برخورد قانونی، به منظور جلوگیری از ادامه این تخلف و سوء استفاده از حقوق مردم، در حال حاضر براساس اعلام رگولاتوری این شرکت موظف است تا ۲۴ ساعت آینده زمینه‌های سوء استفاده و تخلف در این حوزه را از بین ببرد.

حقی تاکید کرد: نظارت بر نحوه واگذاری سیم‌کارت در راستای حفاظت از حقوق کاربران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان در دستور کار سازمان قرار داشته و به منظور شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه بطور مستمر ادامه دارد تا مردم براساس قضاوت عمومی و متناسب با تعهد اپراتورها به حفظ حقوق مشترکانشان، برای انتخاب اپراتور و سرویس خود اقدام کنند.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از تمامی مشترکان تلفن همراه درخواست کرد درصورت دریافت پیامک تبلیغاتی مزاحم، شماره سیم‌کارت ارسال‌کننده پیامک را به سرشماره ۱۹۵ ارسال کنند تا این شماره‌ها در شبکه مسدود شوند.
 
 
کد مطلب: 58166
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
ایرانسل افتضاح هست .همراه اول مخصوصا سیم های دایمی اینجور نیست سالی یکدونه هم نمیاد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام