۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵

ادغام دو مدل محبوب گوشی‌های سامسونگ

ایتنا - ​​​​​​​به تازگی شایعات و گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد سری گوشی‌های S و Note را با یکدیگر ادغام کند.

ایوان بلاس، که یکی از افشاگران معروف در حوزه فناوری است، اخیرا گزارش‌های جدیدی را در صفحه کاربری خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد شرکت کره‌ای سامسونگ تصمیم گرفته است سری گوشی‌های هوشمند اس و نوت را با یکدیگر ادغام کند.
وی همچنین در ادامه اظهارات و پیش‌بینی‌های خود خاطرنشان کرده است که این اتفاق ممکن است تا سال آینده رخ دهد.    

به گزارش ایتنا از ایسنا، با اینکه این خبر بر اساس منابع موثق اعلام نشده است اما بعید به نظر نمی‌رسد که سامسونگ چنین تصمیمی را گرفته باشد تا تفاوت‌های گوشی‌های خانواده اس و نوت را از بین برده و یا به حداقل برساند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نیز همچنین با تایید احتمال اتخاذ این تصمیم از سوی سامسونگ عنوان کردند: وقتی گوشی گلکسی نوت ۱۰ از سوی این غول تکنولوژی کره‌ای منتشر و ارائه شد، در واقع همان گلکسی اس ۱۰ بود که تفاوت‌های بسیار ناچیزی با آن داشت. بنابراین بعید به نظر نمی‌رسد که در آینده‌ای نزدیک، این دو خانواده از گوشی‌های این برند با یکدیگر ادغام شوند و تحت عنوان یک سری از گوشی‌های هوشمند جدید معرفی و روانه بازارهای جهانی شوند.
کد مطلب: 58158
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام