۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵

تصاویری که از نسخه آپدیت شده محیط ویندوز 10 لو رفت

ایتنا - وب‌سایت ایتالیایی Aggiornamentilumia موفق به نصب نسخه‌ پیش‌نمایش این برنامه شده و پس از آن چند اسکرین‌شات از محیط برنامه را به اشتراک گذاشته است.
تصاویری که از نسخه آپدیت شده محیط ویندوز 10 لو رفت


به تازگی خبر رسیده است که مایکروسافت در حال کار روی نسخه‌ جدیدی از برنامه‌ی تقویم ویندوز 10 است. در این نسخه‌ جدید، ظاهر برنامه دست‌خوش تغییرات زیادی شده است که کاربران می‌توانند از تنظیمات، نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند. با وینفون همراه باشید.

به گزارش ایتنا از تابناک، وب‌سایت ایتالیایی Aggiornamentilumia موفق به نصب نسخه‌ پیش‌نمایش این برنامه شده و پس از آن چند اسکرین‌شات از محیط برنامه را به اشتراک گذاشته است.

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نسخه‌ جدید برنامه‌ تقویم از رابط کاربری جدید به همراه یک تصویر منظره به عنوان تصویر پس‌زمینه و منوی همبرگری جدید با طراحی فلوئنت بهره می‌برد.همچنین در این نسخه شاهد رابط کاربری جدید و جذاب به هنگام اضافه کردن رویداد در تقویم هستیم. به علاوه اینکه بخش تنظیمات به طور کلی بازنگری شده است.

 

هنوز مشخص نیست که این نسخه از برنامه چه زمانی برای سایر کابران عرضه می‌شود. اما طبق تصاویر منتشر شده، بخش اعظمی از پروژه انجام شده است و به نظر نمی‌رسد که تا انتشار این نسخه‌ی جدید برای اینسایدرها زمان زیادی باقی مانده باشد.
کد مطلب: 58151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام