۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵

در شرکت کوالکام، فناوری 5G حرف اول را می‌زند

ایتنا- به زودی 5G در تمامی بخش‌های زندگی بشر راه می‌یابد. به همین خاطر شرکت‌های مختلف فناوری دارند خود را با این فناوری وفق می‌دهند. امروزه شرکت کوالکام، تمامی فعالیت‌های خود را با تمرکز بر فناوری 5G پیش می‌برد.
در شرکت کوالکام، فناوری 5G حرف اول را می‌زند
امروزه شاهد ورودی فناوری 5G به بخش‌های مختلف فعالیت انسان‌ها هستیم. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شرکت‌های فناوری این است که محصولات خود را با تمرکز و توجه به فناوری 5G تولید و روانه بازار کنند.
در این بین شرکت‌هایی که هیج توجهی به این فناوری نداشته باشند، مسلماً با افت و زوال روبرو خواهند شد؛ زیرا دنیای فناوری به هیچ عنوان خود را با هیچ شرکتی وفق نمی‌دهد بلکه این شرکت‌ها هستند که باید گوش به دهان عرصه فناوری داشته باشند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، شرکت کوالکام یکی از شرکت‌های پیشگام دنیای فناوری است و در حال حاضر تمامی محصولات و تلاش‌های خود را بر فناوری 5G معطوف کرده است.
یکی از نقاط اصلی تمرکز کوالکام موبایل‌ها هستند. این شرکت می‌کوشد که بهترین و به‌روزترین پردازنده‌های سازگار با 5G ممکن را برای گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه کند.
 
دومین عرصه فعالیت این شرکت در زمینه 5G، تولید آنتن‌های 5G با امواج میلی متری است. این آنتن‌ها عموماً روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود و باعث می‌شود که کاربران بتوانند طعم شیرین شبکه 5G را تجربه کنند.
 کوالکام

سومین حوزه تمرکز شرکت کوالکام، واقعیت مجازی، افزوده و تعمیم‌یافته (گسترده) است. این شرکت تمرکز خود را بر تولید هدست‌هایی گذاشته است که از فناوری 5G پشتیبانی کند.
این شرکت چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد راهکارهایی برای اتوماسیون کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی ارائه دهد. تمرکز کوالکام برای ارائه این راهکارها، پشتیبانی از فناوری 5G است.
 
این شرکت‌ قصد دارد ربات‌های موجود در کارخانجات صنعتی را به شکلی طراحی کند که نیازی به کابل اترنت نداشته باشند و بتوان از راه دور آنها را کنترل کرد.
در حال حاضر کوالکام در زمینه‌های مختلفی کار می‌کند و قصد دارد که از فناوری 5G در تمامی زمینه‌ها استفاده کند.
 
کد مطلب: 58147
برچسب ها: 5G کوالکام
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام