۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۰

سه مورد از بهترین و بدترین قابلیت‌های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

ایتنا- اپل، علاقمندان خود را شگفت‌زده کرد و جدیدترین گوشی‌های آیفون خود را وارد بازار کرد. دو مورد از این گوشی‌ها آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نام دارد. در این مطلب به سه مورد از بهترین و بدترین قابلیت‌های موجود در این گوشی‌ها اشاره خواهد شد.
سه مورد از بهترین و بدترین قابلیت‌های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس
علاقمندان و دوست‌داران آیفون بی‌صبرانه منتظر بودند که اپل پرده از تلاش یک‌ساله خود بردارد و محصولات جدید خود را رونمایی کند. چندی پیش اپل سه آیفون جدید خود را با نام‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را به بازار عرضه کرد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ورج، هر کدام از این گوشی‌های معایب و مزایای خاص خود را دارد. در این مطلب به سه مورد از بهترین و بدترین قابلیت‌های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اشاره خواهد شد. یکی از بهترین قابلیت‌های این آیفون‌ها، بهبود عمر مفید باتری در آنها است.
 
دومین مزیت، وجود سه دوربین در این دو آیفون است. مسلماً این سه دوربین می‌تواند تصاویر و ویدیوهای بهتر و جذاب‌تری در اختیار کاربران قرار دهد. سومین خصوصیت عالی این دو آیفون، وجود صفحه نمایش OLED خاص و ویژه به نام XDR سوپر رتینا در آنها است. اپل اعلام کرد که سایز صفحه نمایش آیفون 11 پرو، 5.8 اینچ و آیفون 11 پرو مکس، 6.5 اینچ است.
 

اولین خصوصیت منفی این آیفون‌ها، تنوع رنگ پایین این آیفون‌ها در مقایسه با آیفون 11 است. دومین خصوصیت منفی این آیفون‌ها این است که از نظر کارشناسان و متخصصان، صفت «پرو» چندان برازنده این گوشی‌ها نیست؛ زیرا خصوصیت بارز و چشمگیری نسبت به مدل معمولی به کاربر ارائه نمی‌دهند. اگر به گوشی‌های پلاس سامسونگ توجه کنید، شاهد خصوصیات ویژه این گوشی‌ها نسبت به مدل معمولی خواهید بود.
 
سومین خصوصیت منفی این گوشی‌ها، عدم وجود USB تایپ C در آنها است. با وجود این‌که شرکت اپل وعده می‌داد که با گوشی‌های شگفت‌انگیز و جدید به بازار می‌آید ولی در عمل اتفاق خاصی نیفتاد و مجدداً شاهد پورت لایتنینگ در آیفون‌های جدید هستیم.
 
کد مطلب: 58140
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام