۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۴

معرفی ابزارهای لازم برای کارمندان مجازی (دورکار)

ایتنا- تعداد کارمندان مجازی (دورکار) روز به روز بیشتر می‌شود و شاهد تلاش شرکت‌ها برای مجازی‌سازی مشاغل هستیم. فعالیت به صورت مجازی مستلزم ابزارهای ارتباطی و مدیریتی است. این ابزارها فعالیت از راه دور را آسان و بهینه می‌کنند.
معرفی ابزارهای لازم برای کارمندان مجازی (دورکار)
عصر دیجیتال باعث نابودی مشاغل بسیاری شد. در کنار مشاغلی که از بین رفت، مشاغل بسیاری نیز تغییر شکل دادند و امروز به صورت مجازی یا از راه دور انجام می‌شوند. برای این‌که افراد بتوانند به راحتی فعالیت‌ها و وظایف خود را انجام دهند، یک  سری ابزار ارتباطی و مدیریت پروژه برای آن‌ها طراحی شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.
 

ابزارهای ارتباطی

 معمولاً شرکت‌هایی که با کارمندان خود به صورت مجازی کار می‌کنند، یک سری ابزار ارتباطی تعریف می‌کنند که بتوانند به کمک این ابزارها با کارمندان خود در ارتباط باشند. چند مورد از این ابزارها در زیر آمده است:
- اسلک “Slack”
اسکایپ “Skype”
- گو تو میتینگ “GotoMeeting”
 
کارمندان می‌توانند با استفاده از اسلک با یکدیگر چت کنند، سوالات خود را مطرح کنند و به هم کمک کنند. اسکایپ امکان برگزاری جلسات مجازی تصویری و صوتی را برای کارمندان فراهم می‌کند. گو تو میتینگ یکی از پلتفرم‌های اصلی جلسه مجازی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون استفاده از فناوری خاصی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

 

ابزارهای مدیریت پروژه

 یکی از ابزارهای دیگری که کارمندان برای بهبود، تسریع و تسهیل انجام کارها به آن نیاز دارند، ابزارهای ارتباطی است. در ادامه به چند مورد از این ابزارها اشاره شده است:
 

آسانا “Asana”

 این ابزار سازمان‌دهی و مدیریت کارها را آسان می‌کند. این ابزار یکی از اولین گزینه‌های مدیریت پروژه مبتنی بر وب است. کاربران می‌توانند در این ابزار، پروژه‌ای را تعریف کنند، برای آن زمان تعریف کنند، اسناد خود را به آن پیوست کنند و در مورد آن با یکدیگر صحبت کنند.
 

ترلو “Trello”

 ترلو از یک سری کارت یادداشت برای نمایش وظایف هر عضو استفاده می‌کند.  این کارت‌ها، زمان مشخصی دارند و اعضا باید وظایف محوله را در زمان مشخص انجام دهند.
 

“Monday.Com”

 این ابزار مدیریت پروژه به کارمندان کمک می‌کند که از وظایف و کارهای خود اطلاع داشته باشند، با سرپرست یا مسئول و همکاران خود ارتباط برقرار کنند و در جریان امور قرار بگیرند.
 
کد مطلب: 58139
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام