۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰

کشف راز گم‌شدن یک مرد پس از 20 سال به کمک نقشه گوگل

ایتنا - ویلیام ارل مولت نام مرد 40 ساله‌ای است که در 7 نوامبر 1997 بعد از خروج از خانه‌اش به‌صورت کامل ناپدید شد و تا امروز ردی از او باقی نمانده بود. پلیس برای پیدا کردن او مأموریت ویژه‌ای به راه انداخته بود اما جستجوها در طی این بیست سال نتیجه‌ای نداشت. بالاخره در 28 اوت سال جاری یک نقشه‌بردار املاک به نگاه به گوگل مپ موفق به یافتن اتومبیلی در یک دریاچه شد که متعلق به ویلیام ارل مولت بود.
کشف راز گم‌شدن یک مرد پس از 20 سال به کمک نقشه گوگل
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که بقایای مردی که بیش از دو دهه پیش در فلوریدا ناپدید شده بود اخیرا به کمک گوگل مپ پیدا شد. 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، ویلیام ارل مولت نام مرد 40 ساله‌ای است که در 7 نوامبر 1997 بعد از خروج از خانه‌اش به‌صورت کامل ناپدید شد و تا امروز ردی از او باقی نمانده بود.
 
 پلیس برای پیدا کردن او مأموریت ویژه‌ای به راه انداخته بود اما جستجوها در طی این بیست سال نتیجه‌ای نداشت. بالاخره در 28 اوت سال جاری یک نقشه‌بردار املاک به نگاه به گوگل مپ موفق به یافتن اتومبیلی در یک دریاچه شد که متعلق به ویلیام ارل مولت بود.
 
چارلی پراجکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که: «عجیب است که این وسیله نقشه از سال 2007 به‌صورت کامل در عکس‌های ماهواره‌ای گوگل ارث از آن منطقه نمایان بوده است اما هیچ‌کس تا سال 2019 متوجه آن نشده است.»
 
 
 
 یکی از سخنگویان دپارتمان Palm Beach County Sheriff اعلام کرد که مأموران پلیس پس از این گزارش به‌سرعت به محل گزارش شده رفته و در نزدیکی ساحل آن دریاچه خودرویی را پیدا کردند که برای مدت‌های طولانی در آب بوده‌اند. همچنین مشخص شد که اسکلت موجود در آن اتومبیل نیز متعلق به ویلیام ارل مولت بوده است.
 
جالب است بدانید که خانه‌های اطراف دریاچه‌ای که مولت در آن گم شده بود در آن زمان در حال ساخت بوده و هنوز به شکل امروزی تکمیل نشده بودند.
 
کد مطلب: 58123
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش خدمات گوگل اینجا هم ار ائه میشد
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام