۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۴

افشای اطلاعاتی که وجود حسگر چهره ویژه بر روی پیکسل 4 را تائید می‌کنند

ایتنا - کمپانی گوگل در ماه جولای و به دنبال رونمایی از تراشه Soli پیکسل 4 اعلام کرد که این تلفن همراه هوشمند به احتمال بسیار زیاد از فناوری تشخیص چهره بهره‌مند خواهد شد اما این اولین باری است که قابلیت یاد شده در این دستگاه مشاهده می‌شود
افشای اطلاعاتی که وجود حسگر چهره ویژه بر روی پیکسل 4 را تائید می‌کنند
در طی هفته جاری شایعات در رابطه با تلفن همراه پیکسل 4 XL با نگاهی جدید به قابلیت فیس آنلاک این دستگاه ادامه پیدا کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی گوگل در ماه جولای و به دنبال رونمایی از تراشه Soli پیکسل 4 اعلام کرد که این تلفن همراه هوشمند به احتمال بسیار زیاد از فناوری تشخیص چهره بهره‌مند خواهد شد اما این اولین باری است که قابلیت یاد شده در این دستگاه مشاهده می‌شود. بلاگر فناوری ویتنامی به نام جن کی به‌تازگی از جزئیات این قابلیت مانند نحوه کارکرد و انیمیشن جالبی که تمامی این فرایند را همراه می‌کند، رونمایی کرده است.
 
به‌طورکلی، فناوری فیس آنلاک شباهت بسیار زیادی به فیس آی‌دی کمپانی اپل دارد. بااین‌حال The Verge اشاره می‌کند که یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوگل در به‌کارگیری از فناوری این است که سعی می‌کند تا نقاط ضعف آن‌ها را تا جای ممکن از بین ببرد و نسخه‌ای کامل از آن فناوری را در اختیار کاربران قرار بدهد. علاوه بر این کمپانی گوگل در همان ابتدای ست آپ این فناوری اطلاع می‌دهد که شخص دیگری می‌تواند دستگاه را جلوی صورت شما بگیرد و به‌این‌ترتیب آن را قفل‌گشایی کند. از طرف دیگر اپل نیز چنین کاری را در رابطه با فیس آی دی انجام می‌دهد اما با فرق این‌که این اطلاعات از همان ابتدا در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد و تنها با مراجعه به وب‌سایت اپل می‌توانید این بیانیه‌ها را مشاهده کنید.
 
 
 
به همین ترتیب فیس آنلاک پیکسل در ست آپ خود گزینه‌ای دارد که برای سازگاری این سیستم با افراد دارای دید یا حرکت سر محدود در نظر گرفته شده است. فیس آی دی نیز قابلیتی مشابه دارد اما برای فعال سازی آن باید به تنظیمات دسترسی در iOS وارد شوید. البته متأسفانه اطلاعات ما درباره نحوه و میزان موفقیت عملکرد این دستگاه تکمیل نیست.
 
البته اخیرا دو بلاگر ویتنامی دیگر نیز ویدیوهای هندزان دیگری را از پیکسل 4 XL منتشر کرده و صفحه‌نمایش 90 هرتزی این دستگاه و قابلیت مشابه True Tone آن را به نمایش درآوردند. جالب است بدانید که فروشگاهی در هانوی از یکی از کارخانه‌های گوگل در همان حوالی توانسته بود به این پیکسل‌ها تکمیل نشده دست پیدا کند و آن‌ها را به این بلاگر ها بدهد.
 
کد مطلب: 58120
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام