کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Canon دوربین 83 مگاپیکسلی عرضه می‌کند

20 شهريور 1398 ساعت 21:25

ایتنا - با توجه به حجم بسیار بالای عکس‌هایی که توسط دوربین 83 مگاپیکسلی تهیه می‌شوند، به جای یک کارت حافظه می‌توان بر روی این دوربین دو کارت حافظه نصب کرد.



«کنون» قصد دارد یک دوربین قدرتمند با دقت 83 مگاپیکسل را روانه بازار کند، پیش‌بینی می‌شود این دوربین در اوایل سال 2020 میلادی به بازار بیابد.

به گزارش ایتنا از فارس، «کنون» قصد دارد یک دوربین قدرتمند با دقت 83 مگاپیکسل را روانه بازار کند، پیش‌بینی می‌شود دوربین دقیق کنون با حسگر 83 مگاپیکسلی که یک سال دیگر به بازار می آید، ابعاد بزرگی داشته باشد و بدیهی است که قیمت چنین دوربینی نیز بالا باشد.

طراحی نمایشگر ال‌سی‌دی این دوربین نیز شاهد تغییراتی قابل توجه بوده و ابعاد آن نیز بزرگ‌تر از دوربین‌های متعارف کنون است که فعلا در بازار در دسترس هستند.

همچنین با توجه به حجم بسیار بالای عکس‌هایی که توسط چنین دوربینی تهیه می‌شوند، به جای یک کارت حافظه می‌توان بر روی این دوربین دو کارت حافظه نصب کرد. البته در این زمینه جزئیات فنی بیشتری در دست نیست.

کنون در حال حاضر هم دوربین‌هایی با قابلیت عکس‌برداری بسیار باکیفیت را تولید می‌کند، اما دقت آنها از 50 مگاپیکسل فراتر نمی‌رود، قیمت دوربین 83 مگاپیکسلی کنون هم مشخص نیست.


کد مطلب: 58098

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58098/canon-دوربین-83-مگاپیکسلی-عرضه-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir