۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۸

کاربران OneDrive را یک‌میلیارد بار دانلود کردند

ایتنا - OneDrive اخیراً به یک میلیارد نصب در فروشگاه Google Play رسید.
کاربران OneDrive را یک‌میلیارد بار دانلود کردند
اپلیکیشنی که مایکروسافت برای ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری به مردم معرفی کرده بود اکنون روی پلتفرم رقیبش گوگل رکورد یک میلیارد دانلود را شکسته است. اطلاعاتی که باید درباره آنها بدانید اینجا قرار دارند.

به گزارش ایتنا از تابناک، OneDrive دومین اپلیکیشن مایکروسافتی است که به نقطه یک میلیارد نصب رسیده است.
چندین برنامه دیگر مایکروسافت با بالای 500 میلیون نصب اکنون در فروشگاه‌های مختلف در دسترس هستند.

اخیراً OneDrive مایکروسافت یک میلیارد نصب در فروشگاه Google Play را از آن خود کرده است. OneDrive دومین برنامه مایکروسافت است که به این نقطه عطف رسیده است و Word مایکروسافت اولین آن است. مایکروسافت همچنان به عرضه تهاجمی برنامه‌های اندرویدی خود از جمله همکاری تنگاتنگ با سامسونگ و عرضه برای بهبود و ارتقاء برنامه Your Phone می‌پردازد.

تشخیص دقیق آن لحظه که OneDrive یک میلیارد نصب را پشت سر گذاشته، دشوار است زیرا فروشگاه Google Play فقط وقتی برنامه‌ها به نقاط عطف خاصی می‌رسند، به طور عمومی اشتراک گذاری می‌کند. لیست برنامه‌ها فقط زمانی به روز می‌شود که یک برنامه نیم میلیون، یک میلیون، 50 میلیون، 100 میلیون، 500 میلیون یا یک میلیارد نصب را پشت سر بگذارد. این فروشگاه در لیست اپلیکیشن‌های OneDrive اظهار داشته است که این نرم‌افزار در تاریخ 2 سپتامبر 2019 روی بیش از 500 میلیون دستگاه نصب بوده و رکورد بیش از یک میلیارد نصب را در تاریخ 7 سپتامبر 2019 ذکر کرده است.

تلاش مایکروسافت در اندروید طی چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. برنامه‌های جدید مانند Your Phone، Microsoft Edge و Microsoft Launcher به فروشگاه گوگل پلی اضافه شده‌اند و مشهورترین برنامه‌های مایکروسافت از مجموعه Office به روز رسانی‌های منظم را دریافت می‌کنند. مایکروسافت همچنین به روزرسانی‌های بسیاری را برای اپلیکیشن To Do انجام داده است، از جمله یک ریفرش که به تازگی انجام شده است.

چندین برنامه دیگر مایکروسافتی دارای تعداد رقم نصب چشمگیری هستند. مایکروسافت اکسل 500 میلیون نصب دارد، مانند مایکروسافت پاورپوینت. Microsoft Edge ،Your Phone و Microsoft Launcher هر کدام بیش از 10 میلیون نصب دارند.

در فروشگاه Google Play اپلیکیشن‌های مایکروسافتی اکثرا در جایگاه‌های اول قرار دارند. و مایکروسافت به اضافه کردن تعداد این اپلیکیشن‌ها و خدمات ادامه می‌دهد.
شما می‌توانید این اپلیکیشن پر طرفدار را برای ویندوز، اندروید و iOS از لینک‌های زیر صفحه دریافت کنید.
کد مطلب: 58093
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام