۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹

قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید اندروید 10

ایتنا- اندروید 10 به عنوان جدیدترین نسخه اندروید عرضه شد و قابلیت‌ها و خصوصیات جدیدی را همراه با خود برای تقدیم به کاربران به ارمغان آورد. بسیاری از کاربران اندروید تمایل دارند که بدانند این سیستم عامل چه حرفه‌های جدیدی برای گفتن دارد.
قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید اندروید 10
جدیدترین نسخه اندروید تحت عنوان اندروید 10 به بازار آمد. این نسخه از سیستم عامل اندروید عمدتاً بر سه موضوع زیر تمرکز دارد:
- پشتیبانی از فناوری‌های جدید و پیشرفته مانند گوشی‌های هوشمند تاشو و شبکه 5G
- حفاظت از حریم خصوصی کاربران
- افزایش کنترل سلامت دیجیتال 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، اندروید 10 می‌تواند به صورت کامل و بدون هیچ مشکل از گوشی‌های هوشمند تاشو پشتیبانی کند. این سیستم عامل می‌تواند شبکه 5G را به راحتی پوشش دهد. بنابراین حین تماشای فیلم به صورت اینترنتی، دیگر نگران سرعت پایین نباشید.
قابلیت دومی که به این سیستم عامل جدید اضافه شده، پاسخ هوشمند است. این قابلیت در اپلیکیشن Gmail مشاهده می‌شود.
 
یکی از قابلیت‌های جدید دیگر، تم تاریک است. این تم در تمامی اپلیکیشن‌ها اعمال می‌شود. قابلیت بعدی، «پیمایش ژست کامل یا همه‌جانبه» است. در این قابلیت، دیگر نوار نوتیفیکیشن یا اعلان، حذف می‌شود و شخص می‌تواند از کل صفحه نمایش حین پیمایش لذت ببرد.
 اندروید Q

کاربران اندروید 10 کنترل بیشتری بر داده‌ها و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی خود دارند. هنگام استفاده از یک برنامه از شما خواسته می‌شود که اجازه دسترسی به موقعیت مکانی را به آن برنامه بدهید.
پاسخ شما به این درخواست می‌تواند مثبت یا منفی باشد. در این نسخه از اندروید، به‌روزرسانی‌ها و تعمیرات امنیت و حریم خصوصی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
این قابلیت به امنیت بیشتر کاربران کمک می‌کند.
 
امکان زیرنویس زنده یا “Live Captions”، قابلیت دیگری است که در این نسخه از اندروید وجود دارد. کاربران در حین تماشای یک ویدیو یا گوشش دادن به یک فایل صوتی می‌توانند زیرنویس زنده آن را بخوانند تا بتوانند راحت‌تر و بهتر مفهوم و محتوای ویدیو یا فایل صوتی را متوجه شوند.

قابلیت دیگر کنترل بیشتر اعلان‌ها است. می‌تواند با نگه داشتن یک اعلان، آن را در حالت سکوت قرار دهید.
 
کد مطلب: 58080
برچسب ها: اندروید 10
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام