۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰

آموزش: چگونه درصد شارژ باتری آیفون را مشاهده کنیم؟

ایتنا- گاهی اطلاع از میزان شارژ آیفون، اهمیت فراوانی پیدا می‌کند. در این مواقع می‌توانیم با ورود به تنظیمات گوشی و نمایش دادن میزان شارژ، خاطر خود را آسوده کنیم.
آموزش: چگونه درصد شارژ باتری آیفون را مشاهده کنیم؟

آیا تاکنون پیش آمده است که در مکانی قرار بگیرید که دسترسی به شارژر آیفون یا برق نداشته باشید؟ در این مواقع باید از میزان شارژ آیفون خود اطلاع داشته باشید که بدانید نمی‌توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید. در چنین شرایطی می‌توانید درصد شارژ باتری را نمایش دهید تا همه چیز در کنترل شما باشد.
 
 به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، افرادی که به صورت مرتب از گوشی آیفون استفاده می‌کنند، تمایل دارند که بدانند دقیقاً چقدر از شارژ باتری آن‌ها باقی مانده است. نشانگر ساده باتری، خیلی کوچک است و نمی‌توان از روی آن تفاوت بین 45 درصد و 50 درصد را درک کرد. گاهی اوضاع چنان بحرانی می‌شود که تفاوت بین 4 درصد و 5 درصد نیز زیاد است!
 
در این شرایط، بهترین کار، نمایش دقیق درصد شارژ باتری گوشی است. در این مطلب می‌توانید آموزش ببینید که چگونه با ورود به تنظیمات آیفون، قابلیت نمایش درصد شارژ باتری را نمایش دهید. نحوه نمایش این قابلیت در گوشی‌های آیفون X، XR، XS و XS Max با سایر مدل‌های آیفون متفاوت است. در ادامه هر دو حالت را بررسی می‌کنیم.
 

آیفون X، XR، XS و XS Max

 در این گوشی‌ها، نوار وضعیت خیلی کوچک و باریک است و امکان نمایش درصد شارژ باتری روی آن وجود ندارد. به همین خاطر اپل از نمایش درصد شارژ باتری در نوار وضعیت صرف نظر کرده است. نگران نباشید. در این گوشی‌ها هم به راحتی می‌توان درصد شارژ باتری را چک کرد. برای مشاهده این قابلیت، مسیر زیر را طی کنید:
1. گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش را بزنید و آن را پایین بیاورید
2. مرکز کنترل یا “Control Center” به نمایش درمی‌آید
3. گوشه بالای سمت راست صفحه را نگاه کنید. می‌توانید درصد شارژ باتری را مشاهده کنید

در این گوشی‌ها، درصد شارژ به صورت دائم نمایش داده نمی‌شود. مزیت این قابلیت، آن است که همیشه و حتی حین استفاده از یک برنامه می‌توانید از درصد شارژ باتری مطلع شوید.

 

سایر مدل‌های آیفون

 در صورتی که مدل آیفون شما غیر از مواردی است که در بالا اشاره شد، روش نمایش درصد شارژ فرق دارد. مزیت سایر مدل‌ها این است که نوار وضعیتشان به اندازه کافی بزرگ است و می‌‎توانید درصد شارژ باتری را به صورت دائمی مشاهده کنید. برای نمایش درصد شارژ باتری، مسیر زیر را طی کنید:
1. وارد تنظیمات یا Settings شوید
2. به بخش باتری یا Battery بروید
3. Battery Percentage (درصد شارژ باتری) را فعال کنید (تاگل باید به رنگ سبز درآید)
 
کد مطلب: 58074
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام