۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶

برنامه اپل برای تقویت چشمگیر سیری در سال 2021

ایتنا- سیری یکی از اولین دستیارهای دیجیتال بازار بود اما در سال‌های اخیر و در مواجهه با رقبایی نظیر الکسای آمازون و دستیار گوگل با مشکلاتی مواجه شده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا با بهینه‌سازی این نرم‌افزار آن را دوباره شکوفا کند.
برنامه اپل برای تقویت چشمگیر سیری در سال 2021
با وجود آنکه سیری یکی از اولین دستیارهای دیجیتال بازار بود، اما در سال‌های اخیر و در مواجهه با رقبایی نظیر الکسای آمازون و دستیار گوگل با مشکلاتی مواجه شده است.
با این‌ حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا با بهینه‌سازی این نرم‌افزار آن را دوباره شکوفا کند و در مقابل رقبا، قدرتی بیشتر به آن ببخشد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، بخشی از مستندات افشا شده از فعالیت‌های شرکت اپل، اطلاعات مفیدی را در رابطه با برنامه‌های آینده اپل برای دستیار هوشمند خود در بر دارد.
 
 بعد از آنکه قابلیت‌های جدید iOS 13 خبر از توانایی استفاده از سیری برای یافتن دستگاه‌های دیگر اپل یا شناسایی موزیک‌ها از طریق شازم روی اپل واچ داشت، این مدارک افشا شده فهرستی جدید از به‌روزرسانی‌های این نرم‌افزار که برای پاییز 2021 برنامه ریزی شده‌اند را نشان داد.
 دستیار سیری اپل
 
در میان این قابلیت‌های جدید، توانایی مکالمه پشت سر هم در رابطه با مشکلات سلامت و ترجمه خودکار داخلی به چشم می‌خورند که می‌توانند برای شمار زیادی از کاربران جذاب باشند.

این اسناد همچنین از «پشتیبانی سخت‌افزاری جدید برای دستگاهی جدید» خبر می‌دهند که احتمالا به دستگاه واقعیت افزوده اپل که عرضه آن با نام کدگذاری شده « Yukon +1» برای پاییز 2021 برنامه ریزی شده است، اشاره دارد.
جالب است بدانید که منابع مرتبط با این هدست پیش‌ از این در کد iOS 13 دیده شده است.
 
علاوه بر این ممکن است کد زمانی 2021 به این اشاره داشته باشد که اپل قصد دارد تا به‌روزرسانی‌های سیستم عامل خود را از این‌ پس به‌جای یک سال یک‌بار، به‌صورت دو سال یک‌بار عرضه کند.

شرکت اپل البته هنوز به این افشاگری‌ها پاسخ مشخصی نداده است.
 
کد مطلب: 58067
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام