۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰

اپل سرانجام سیستم موسیقی اپل را برای وب عرضه کرد

ایتنا - نسخه بتای وب اپل موزیک که امروز منتشر شد. از زمان تولد آیتونز در بیست سال پیش این اولین باری است که اپل گزینه رایگان از یک نرم‌افزار را در اختیار کاربران گذاشته است.
اپل سرانجام سیستم موسیقی اپل را برای وب عرضه کرد
کمپانی فناوری اپل بالاخره پس از کش و قوص‌های فراوان و مدت‌های طولانی انتظار، سرانجام نسخه وب اپل موزیک را برای کاربرانش عرضه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، نسخه بتای وب اپل موزیک که امروز منتشر شد. از زمان تولد آیتونز در بیست سال پیش این اولین باری است که اپل گزینه رایگان از یک نرم‌افزار را در اختیار کاربران گذاشته است.
 
با ورود به لینک ارائه شده توسط اپل به صفحه‌ای برده می‌شود که تقریبا مشابه نرم‌افزار اپل موزیک روی macOS عمل می‌کند که در سال گذشته عرضه شد. اپل در این اقدام عجیب و نادر تائید کرد که رابط کاربری وب این نرم‌افزار در حال حاضر به‌صورت بتا در beta.music.apple.com در دسترس است و روی تمامی دستگاه‌ها از قبیل تلفن‌های همراه، دسکتاپ، ویندوز، لینوکس، اندروید، و سیستم‌عامل کروم کار خواهد کرد.
 
 
 
در حال حاضر نمی‌توانید از رابط کاربری وب برای ورود به اپل موزیک استفاده کنید و این قابلیت در آینده‌ای نه‌چندان دور به همراه دسترسی به Beats  1 به‌عنوان پرطرفدارترین ایستگاه رادیویی فعلی جهان به این سرویس افزوده خواهد شد. به‌این‌ترتیب کاربران خواهند توانست از پلی لیست هوشمند این نرم‌افزار که به‌صورت شخصی برای آن‌ها تهیه شده است، لذت ببرند.
 
هنوز مشخص نیست که اپل قصد تغییر استراتژی خود را دارد یا خیر. ما فعلا می‌دانیم که اپل برنامه‌ای برای جایگزینی آیتونز روی ویندوز ندارد و اگر می‌خواهد این سرویس ازنظر تعداد فالوور ها به پای اسپاتیفای برسد باید دسترسی رایگان آن برای تمامی سیستم‌عامل‌ها را ممکن کند.
 
کد مطلب: 58064
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام