۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹

دستیار هوشمند گوگل می‌تواند تماس‌های واتس‌اپ را مدیریت کند

ایتنا- کمپانی‌های گوگل در کنفرانس IFA قابلیت‌های بسیار جدید و متنوعی را برای دستیار هوشمند خود معرفی کرد و همچنین دستگاه‌هایی که با این دستیار به بازار عرضه می‌شوند را نیز معرفی کرد.
دستیار هوشمند گوگل می‌تواند تماس‌های واتس‌اپ را مدیریت کند
کمپانی‌ گوگل در نمایشگاه و کنفرانس IFA قابلیت‌های بسیار جدید و متنوعی را برای دستیار هوشمند خود معرفی کرد و همچنین دستگاه‌هایی که با این دستیار به بازار عرضه می‌شوند را نیز معرفی کرد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، دستیار هوشمند گوگل به‌زودی به ویژگی‌های جدیدی مجهز خواهد شد که در رأس آنها استفاده از واتس‌اپ برای انجام تماس‌های صوتی و تصویری است.

علاوه بر این شما هم‌اکنون می‌توانید دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت‌های خاصی را به دستگاهی شبیه گوگل هوم تبدیل کنید.
 
این قابلیت جدید «حالت محیط دستیار گوگل» نام دارد و قابلیت‌هایی مشابه با استند گوگل پیکسل را به کاربر ارائه می‌کند، اما اطلاعات آن مشابه با اطلاعاتی است که روی صفحه نمایش گوگل هوم ظاهر می‌شود.
این حالت حدید برای تبلت‌های حدید لنوو اسمارت تب و جدیدترین تلفن‌های نوکیا عرضه خواهد شد.
 
 
علاوه بر این بلندگوهای زیادی از برندهای جی‌بی‌ال، فیلیپس، کونکا، سیکی و براون با دستیار گوگل به بازار عرضه خواهد شد و تلویزیون‌های اندرویدی جدیدی از کمپانی‌های هایسنس، سونی، تی سی ال، فیلیپس، چنگ هونگ، هایر، اسکای ورث، وستل، شارپ، جی وی سی، آی سی ای و اسمارت تک در راه بازار هستند که از این دستیار پشتیبانی می‌کنند.
 
دستیار هوشمند گوگل حتی به هدفون‌های جی‌بی‌ال، کاردون، باس، کلییر، فیلیپس و سونی وارد خواهد شد و کمپانی‌های تولید کننده لوازم‌خانگی مانند بوش، زیمنس، نف، ترمادور و گاگناو نیز به مجموعه کمپانی‌های هوم کانکت پیوسته‌اند.

همچنین فر جدید الکترولوکس و لیبهر و قفل در کمپانی نوکی هم به دستیار هوشمند گوگل مجهز شده‌اند.
 
شرکت گوگل بعد از آنکه جایگاه بلندگوی هوشمند خود را در رده سوم جهان مشاهده کرد نبرد را آغاز کرده و قصد دارد تا به‌زودی دوباره بازار را به دست بگیرد.
 
کد مطلب: 58060
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام