کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آموزش : تمام گوشی‌ها را به صورت بی‌سیم شارژ کنید

19 شهريور 1398 ساعت 18:42

ایتنا- روزی استفاده از شارژ بی‌سیم برای تمام گوشی‌ها یک رویا بود و فقط گوشی‌های خاصی می‌توانستند از این قابلیت برخوردار شوند. اکنون می‌توانید تمام گوشی‌ها را به صورت بی‌سیم یا وایرلس شارژ کنید.


شارژ بی‌سیم، یکی از امکانات بسیار خوبی است که اکنون تمامی کاربران به راحتی از آن استفاده می‌کنند. این نوع شارژ واقعاً مفید است؛ زیرا کافی است گوشی خود را روی پایه شارژ قرار دهید تا به صورت خودکار شارژ شود و دیگر احتیاجی به سیم نیست. فقط کافی است به خودتان زحمت بدهید و در مواقع نیاز گوشی را از جیبتان خارج کنید و روی پایه شارژ قرار دهید.
  
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، در برخی موارد پایه شارژ به میزان کافی بزرگ است و می‌توانید چند گوشی را به صورت همزمان روی یک پایه قرار دهید. البته هنوز گوشی‌هایی وجود دارد که از قابلیت شارژ بی‌سیم بی‌بهره هستند ولی نگران نباشید. دو راه دیگر وجود دارد که می‌توانید خودتان این قابلیت را به گوشی خود اضافه کنید.

 

راه اول: استفاده از گیرنده یا ریسیور شارژ بی‌سیم

شارژ بی‌سیم در گوشی‌ها بر اساس یک گیرنده شارژ داخلی صورت می‌گیرد. در صورتی که گوشی شما این گیرنده را ندارد، می‌توانید خودتان به صورت دستی به آن اضافه کنید. این گیرنده‌ها، هزینه چندانی هم ندارند و از طریق درگاه micro USB، USB-C و لایتنینگ به گوشی‌ها وصل می‌شود. سپس گوشی را روی گیرنده و گیرنده را روی پایه شارژ قرار دهید. این ریسیورها محصول برند نیلکین “Nillkin” هستند.
 

راه دوم: استفاده از قاب شارژ بی‌سیم

 در صورتی که تمایلی به استفاده از گیرنده‌ها ندارید، می‌توانید از قاب شارژ بی‌سیم استفاده کنید. این قابلیت برای آن دسته از گوشی‌هایی مناسب است که ریسیور داخلی دارند. شرکت “Mophie” در عرضه قاب شارژ بی‌سیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این قاب‌ها عمدتاً مخصوص گوشی آیفون هستند و گزینه‌های مناسب گوشی‌های اندروید محدود هستند. مزیت این قاب‌ها، وجود باتری در آن‌ها است. به عبارت دیگر یک باتری جدید به گوشی شما اضافه می‌شود.
 
در گام آخر پس از انتخاب ریسیور یا قاب بی‌سیم، باید پد شارژ بی‌سیم مناسب را انتخاب کنید. باید دقت داشته باشید که قاب یا ریسیور با پد سازگاری داشته باشند. نکته دومی که باید توجه کنید، توان خروجی پد شارژ است. توان کمتر پد شارژ باعث می‌شود که فرآیند شارژ زمان بیشتری ببرد. البته به شرطی به سراغ پدهای با توان بالا بروید که قاب یا ریسیور، آن توان بالا را پشتیبانی کند.


کد مطلب: 58057

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58057/آموزش-تمام-گوشی-ها-صورت-بی-سیم-شارژ-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir