کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی‌های پاناسونیک با قابلیت هشدار درد

17 شهريور 1398 ساعت 15:28

ایتنا - شرکت پاناسونیک از موبایل‌هایی ساده مخصوص کودکان و سالمندان رونمایی کرده که مجهز به دکمه هشدار درد است. علاوه برآن یکی از این موبایل‌ها دارای پایه شارژ مخصوص است.



سری موبایل‌های ساده پاناسونیک در سال ۲۰۱۹ میلادی برای کودکان و سالمندان مناسب است که خواهان دستگاه هایی ساده‌تر هستند. جالب‌ترین ویژگی این موبایل جدید سیستم هشدار درد است که برای نجات جان افراد مناسب است.

به گزارش ایتنا از مهر، موبایل‌های ساده پاناسونیک در سه نوع عرضه می‌شدند که عبارتند از تلفن‌هایی معمولی با نام کندی با(Candy bar) و تاشو و نوع دیگری از موبایل تاشو با نام پوسته‌صدفی (Clam Shell)  است که تفاوت آن در لولای بیرون‌زده‌اش بود.  ویژگی مهم این دستگاه‌ها عمر شارژ آنها است که چند هفته طول می کشد. همچنین آنها ارزان هستند و حریم خصوصی فرد را به خطر نمی‌اندازند. 

سری موبایل‌های ساده پاناسونیک در ۲۰۱۹ میلادی شامل چهار مدل است. این مدل‌ها عبارتند از مدل پوسته‌صدفی TU456، مدل تاشو پوسته‌صدفی TU466 (تفاوت آن با مدل قبلی در مجهزبودن به تراشه‌ GPS و پایه‌ نگه‌دارنده هنگام شارژ است)، مدل معمولی TU110۰ و مدل TU150، برادر بزرگ‌تر مدل TU110.

مدل‌های TU456 و TU466 موبایل های ساده و صدفی شکل هستند. این موبایل ها دارای ویژگی های اصلی مورد نیاز سالمندان هستند. دکمه های موبایل TU۴۵۶ راحت فشرده می شوند. نمایشگر ال سی دی آن بزرگ است و زیر نور مستقیم آفتاب و شرایط دیگر کاملا درخشان است بنابراین برای افرادی با اختلال بینایی بسیار مناسب است.

این موبایل دارای یک دکمه SOS برای درخواست کمک و تماس‌های اضطراری است که پشت دستگاه نصب شده است. با فشار و نگهداشتن این دکمه پیامکی ارسال می‌شود. این سیستم به‌سرعت تماس‌هایی را با پنچ مخاطب از پیش تعریف‌شده برقرار می‌کند. این پنج مخاطب ممکن است از اعضای خانواده یا از دوستان صاحب گوشی باشند.

در دستگاه‌های TU456 و TU466 چنانچه اولین مخاطب در فهرست ۵تایی پاسخ‌ نداد دستگاه به طور خودکار و چرخشی با شماره‌های تلفن فهرست تماس می گیرد تا یکی از آنها پاسخ دهد.اگر هیچ‌یک از مخاطبان پاسخ‌گو نباشند، دستگاه پیامکی را به‌صورت خودکار به این افراد ارسال می‌کند.  پیامک هشدار در TU۴۶۶ همراه موقعیت مکانی ارسال می‌شود.  

موبایل TU456 و TU466 دارای عمر شارژ دو هفته ای و قابلیت ارسال پیامک و ساختاری تاشو هستند همچنین این دو گوشی هنگام بسته‌شدن، نشانگرهای وضعیتی برای باتری و تماس و پیامک را نشان می‌دهند.

علاوه بر این موارد موبایل TU466 همراه یک پایه مخصوص شارژ عرضه می شود که به کاربر اجازه می‌دهد بدون اتصال به کابل برق، دستگاه را شارژ کند.
مدل های TU110 و TU150 موبایل های بسیار ساده‌ای هستند. آنها بادوام و سبک هستند. همچنین عمر شارژ آنها نیز طولانی است. این دو دستگاه از ویژگی‌های نیمه هوشمند مانند ایمیل را پشتیبانی نمی کنند. آنها فقط به دلیل قابلیت بالای تحمل و سهولت استفاده طراحی شده‌اند.

همانطور که از نام این دو دستگاه برمی آید TU110 باریکتر و برای کودکان مناسب تر است. موبایل TU150 کلیدهای بیشتری دارد و کمی بزرگتر است و برای افراد مبتلا به اختلالات بینایی مانند سالمندان مناسب است.
این دو دستگاه هم مانند TU456 و TU466 مجهز به دکمه پیام اضطراری هستند.
این ۴ مدل در کشورهای اروپای شرقی مانند روسیه آماده فروش هستند.  


کد مطلب: 58053

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/58053/گوشی-های-پاناسونیک-قابلیت-هشدار-درد

ايتنا
  https://www.itna.ir